7 dana https://blog.dnevnik.hr/islak

utorak, 30.09.2008.

zadnji dan....posljednji doručak...itd

O sveta lumbrela! no
O! O! O! LILI!!!! namcornamcornamcor
Neka i je zadnji, samo neka bude ponovo i prvog. Dana na poslu.
Odoh... da ne kasnim..... Zadnji headbang dan!
O sveta lumbrela! blabla

30.09.2008. u 08:41 • 18 KomentaraPrint#^

ponedjeljak, 29.09.2008.

Image and video hosting by TinyPic

29.09.2008. u 16:41 • 1 KomentaraPrint#^

srijeda, 24.09.2008.

velika moja mala:)

A još tjedan dana radim a onda u nove pobjede!Traženje posla na otoku zimi....mmmmmm M! Baš ne stignem na blog iako želim. Uskoro nadam se. U međuvremenu, moj mali pas ima strpljenje samnom! Evo je prekjučer uslikali, kako mi je veeeelika narasla zubo
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

24.09.2008. u 08:14 • 25 KomentaraPrint#^

utorak, 16.09.2008.

novosti iz nesvjesti

Turistička sezona naprasno završena jer je bura pomela sve živo. Ulice prazne. Ja još par dana i odo nazad u redove nezaposlenih. A ko će mi pasa hranit, pitam se ja! Neću valjda ostat nezaposlena za vijeke vjekova, kvragu sve!
Ela ko da je već malo narasla. Još nema Frontline ni bilo šta jer veterinar kaže NE JOŠ, još je premala. Učimo se skupa polako. Ja malo sporije kopčam a Eli to brže ide. Jako je, JAAAAKOOOO ponosna kad uspije izdržat da ne šporka pod dok se ja ne vratim. A za nagradu smije paradirat po kući. Tata zna više nego ja o odgoju štenaca jer se očito svakodnevno i njemu nude savjeti. Ali njegovi su bolji od mojih. On se dobro drži sve dok Ela ne usere stvar - doslovno. I učini svoje na tepihu ... No eto. danas je dobar dan. Izdržala je. A već nakon prvog keksića za posao obavljen na pravome mjestu zna i očekuje nagradu ... Meni se oteo uzdah... E da mene oće ko nagradit za svaki put kad (se) userem! wink
eeeenivejs....žao mi je imam pune ruke posla i ne stinem niš osim spavat, šetat, radit, čistit... i uživam bogovski. Još da je posla... E! Ali fali mi blog baš mi fali!
Pozdrav svima i ako imate savjete...samo dajte. Iz vaših iskustava, kad se štene smije tretirat za buhe?
I ako neko ima posao za jednu očajnu vlasnicu uskoro ogromnog psića...samo dajte, nije da sam lumen ali ponešto i ja znam radit ... ozbiljno... greedyzijevludsmokinwave
PS-ha? ma je li moguće da sam zaboravila ča san tila reć!!!??? O SVITE MOJ!!!!! headbang
a da! nema slika...nema digitalca...rekli ja ga razbila pa neka si kupim novi...samo...ovoga....hmmm....a kako mi je krivo! Mala je cukar nad cukrićima i luda i lipa i ... sve ću propustit uslikat kad ne moren sad kupovat digitalac. A da ima pravde, kupili bi mi moji najmiliji jer san i ja cukar nad cukrićima i luda i ...ono...je. Luda. Ja bi in odma rekla da mi i torbicu nabave, da se opet misteriozno ne razbije....A jebiga! smijeh
Smrzla san se! SMRRRRRRZZZZZZZZLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Prije 3 dana ujutro san se potila a navečer obukla sandale ali i đemper. I nisan mogla virovat ... još mi je bilo mrzlo! Sutra već ozbiljno razmišljan o skafanderu! ča je oooovoooo!? Ja san u šoku! U ŠOKU! Pa ovako još nikad ni naglo, ali baš NAGLO zahladilo!
Kakvo je vrime u vas???

16.09.2008. u 23:40 • 27 KomentaraPrint#^

četvrtak, 11.09.2008.

oh boy, ela!

nisam ljuta zato šta ela sinoć nije htjela ni pišat ni srat u šetnji no
nisam ljuta
niam ljuta ni zato jer se probudim i nađem tri kupića i dvi lokvice no
nisam ljuta
nisam
baš sam se ljepo razbudila brišući sve to i perući i dezinficirajući sve to thumbup
a da nisam morala sve to radit možda bi i po skalama pala kad ju vodim van kako mi se spava yes
eto
ako neko ima problema s buđenjem...NEKA SI NABAVI ŠTENE! yes
ozbiljno
nisam ja ljuta ni jer se ela odma ispruži na leđa svima i svakima
a mene dočeka s bjež u kantun, evo je! sad će bit sranja! cry
for real! nisam ljuta
ma kakvi
ela je mala i pametna i dobra
pa će naučit brzo
a valjda će i meni se onda ono....okrenut na leđa sretan

u 8 ju vodim veterinaru na cijepljenje
pa ću ga pitat svašta
i zašto je eli suh nosić i misli li on da je topla...a ne bi trebala bit...
ili si ja umišljam
i onda ću mu isto reć da nije danas 12. nego 11.
i da sam došla dan ranije jer ....ne znam gledat na kalendar

ali da sam ljuta, nisam
samo se brinem ...JAKO! blabla

i baš nemam s čim ju uslikat nocry
nemam
ali kad nađem pristojno jeftin digitalac ... onda će bit
samo neka ona bude dobro
mala moja dobra cura kiss

APDEJT ! zujo
sve 5!!!
ja umišljam
veterinar kaže - nosić savršen, ela savršena, i zašto joj nisam još upisala podatke
PA ZATO, ČOVJEČE, JER JE TO SVEČAN MOMENAT, TO SE TREBA SPREMIT I PROSLAVIT I SVE TO!!!!!!!!!!!!!!!! party PA SE TO MORA NAĆ SAVRŠENI MOMENAT, DA BUDE POSEBAN!!!
BTW- ELA DANAS IMA TOČNO 2 MJESECA cerek Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

11.09.2008. u 06:02 • 32 KomentaraPrint#^

nedjelja, 07.09.2008.

prvi dan

Za one koje zanima kako je moja bjondina...Ela je u komi! Svako stoti dvonožac NE ŽELI ju podragat!!! cerek Ne znam kako ju utješit! deadsmijeh
Image and video hosting by TinyPic
Trenutno se bori s fantomskim psom u ogledalu. Malo prije je vodila rat s tepihom....Dobri ljudi upozorili su me da ćemo uskoro ostat bez pol namještaja. Još bolji ljudi savjetovali su me da parfemom špricam noge od stolova i stolica itd. Sasvim pristojno podnosi lajnu za prvi dan! Bravo Ela! I sasvim pristojno pješači ...čak i koju skalinu preskoči ... Mislim da se polako privikava na mene i padrenostruma. Koji ju isto tako sasvim pristojno podnosi. Za sad ju opčinjaju baš njegove papuče. Valjda meni noge smrde više nego njemu jer kad je pomirisala moje tenisice pobjegla je brže bolje! Popišulja je skužila da se BRAVO ne dobiva za pišanje po kući. Pa kad joj se omakne, bježi u kut i stisne se ko tužna godina. Pa ti onda budi strog kad se ta mala balica snuždi. Pa je danas čini se pokušala i izdržat...no omaklo joj se kad se uzbudi Ne znam zašto joj se sad ne spava, malo prije smo se vratile iz šetnje ...ne znam koje po redu danas...
meni se spava
........................
još samo da dodam rofl Ela je dobar pas. Samo se pitam zašto joj baš po uzbrdici dođe da šprinta!? dead

07.09.2008. u 23:53 • 33 KomentaraPrint#^

subota, 06.09.2008.

odo ja

...po Elicu padelicu! zubo Danas našla privremenu vodilicu i to sve...Sve spremno! I dekica, i vodica i hranica i vrećice za kakicu ...nema šta nema. Ako sam šta zaboravila...a bahhhh! Cijela ulica sprema Elici doček...žene sjede za tkalačkim stanom i rade crveni tepih. Muškarci klječe na ulici i nožićima za putar stružu žvake s kamenih ploča. Djeca pletu vjenčiće i beru cvijeće kojim će ju posipat kad bude prolazila. mislim da ćemo doma sporednim ulicama! smijeh
Evo ekipica draga. Odo ja za par satića. Nisam kupila tabletice protiv mučnine u autu. Riskiram bezočno! Pa prošlo je samo desetak godina nono od posljednjeg putovanja. Šta je to za jednu svjetsku šinjoru.
JUPIIIIIIIIIIIIIIIII IDEM PO ELICU!!!!!!!! zujozujozujozujozujo
PS- sve pozdravljam, a posebno tebe Kate

06.09.2008. u 00:18 • 8 KomentaraPrint#^

srijeda, 03.09.2008.

Drš se Luka!

Dragi moji
Vaše riječi potpore puno su mi značile u mojim teškim danima. Tako će možda i našoj Katji pomoć topla riječ. Njezin maleni unučić Luka tek je došao na ovaj svijet a već se suočava s mogućom velikom borbom. Katji i njenoj obitelji dobro će doć svaka unca pozitivne energije, svaka iskrena riječ.

03.09.2008. u 00:58 • 17 KomentaraPrint#^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (16)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (22)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (20)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

helou

Image Hosted by ImageShack.us

tiredincro@gmail.com
Image and video hosting by TinyPic










Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

hit counter

"...više nego celi svit i okolicu!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sewen mi je poklonio pjesmu koja mi puno znači



NEZABORAVAK
FORGETMENOT
FERGIßMEINNICHT














Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

aj lajk

naughty Grazy Heart
wink brodjanka
thumbup Vukovarski Som
njami RADOZNALI
yes lomic
hrvatska premijer dični ;)
wave Aribica
cool Joso49
sretan Advent
mah nima
dead Boljun
Image and video hosting by TinyPic

klarica
samo zore ;)
čiovka
filipinka
maslačkica
umorno oko
gustirna
skaska
fata ;)
kore
slatkogrko i obratno :)
kate misterija
kikica!
forza fiume
levantica
Image and video hosting by TinyPic
pushmepullme
fulvusica
malena zvijezdica




Pomozimo maloj Anji


PUTUJMO

Naslonimo ljestve

Na oblak

Sačekajmo vlak

Pa krenimo dugom

Tom uskotračnom prugom

I putujmo…putujmo…



Između dva oblaka

Kao od stanice do stanice

Dok kraj prozora promiču

Nebeske plave oranice

Lijepo je brojati ciruse

Male bijele ovčice

Što u stado zbiru se

I putovati…putovati



Od kada te nema

Ne putujem često

Ali samo poželi

Jer još ti čuvam mjesto

I možemo zauvijek ovako

Putovati….putovati

BY Boljun