7 dana https://blog.dnevnik.hr/islak

srijeda, 23.04.2008.

Ples na kiši za GT

Greentea je s takvim žarom pisala o našoj planeti, o potrebi za promjenom unutar nas samih kako bi Zemlja bila ono što može i mora biti da bismo u njoj mogli živjeti i uživati i nadalje...Umjesto komentara, posvećujem ti ovaj post, drago moje zeleno srce.
Uz napomenu da ja, s puno manje žara, samo želim naglasiti da svaka promjena počinje sasvim malim korakom. Pa onda još jednim majušnim...i tako uvijek samo naprijed. Kad sam pametna za popizdit, ča ću van ja! cool
Što je ljepota života ako ne blaženstvo uživanja u malim stvarima. Englezi imaju lijepu uzrečicu "Stop to smel the flowers" - zastani i pomiriši cvijeće. Baš to mislim. Ne moraju svi ići svijetom noseći fotoaparat i cijelo vrijeme zastajkujući, uslikati svaki cvijet i vlat trave. To ću ja umjesto vas! wave zubo No možda možemo ponijeti sliku kišnim kapima okupanog cvijeta negdje duboko u sebi, kao utjehu ljepote. Dok oko nas zidovi čvrsto otkucavaju sate koje moramo provoditi iza njih, neka nam u podsvjesti ostane miris mokre zemlje.
Danas sam zapalila dvije svijeće za moju anđelinu. Kiša je padala pristojno, lagano. Nastavila sam šetnjom kroz park Komrčar. Što bi drugo po kiši raslo nego gljive. Nisam ih brala, ja se držim šampinjona na pijaci jer, sigurno je sigurno! eek Sjetila sam se kako je mama voljela brat gljive i onda smišljala milijun i jedan recept koji smo mi frčući nosinama isprobavali. belj Sušene, ukiseljene, svježe, mljevene, smrznute gljive....mili blože! rolleyes Potpuno protračeno na nas, pogotovo na mene. Vrhunac mog gurmanskog sanjarenja je čokolino.
Prolazeći kroz park poželjela sam vam pokazati prostirku od ciklama. Prelijepe su! Čarobne i naravno, i one imaju svoje mjesto u škrinjici mojih uspomena iz djetinjstva. No više ih ne berem. Nisam ih uspjela ni uslikati najbolje, teško je s kišobranom kroz grmlje. U tom mi je trenu palo na pamet kako bi ja ovako, čučeći u grmlju izgledala putniku namjerniku! Poza za hmmmm! lud Spuštajući se k moru, stigla sam na Kolo. Mjesto gdje sam jednom sjela u lokvu smole što se cijedila iz bora. O kako mi je bilo do kuće! S guzicom ...možete si malo i zamislit! namcorcryrofl Na Kolu bi se ja sjela i kad bi s anđelinom šetala, ali samo na minutu, jer nije ona imala strpljenja sjedit.
More ko more, niš nova. Ljepo, divno, pod oblačnim nebom samo ja i par prolaznika, dvonožaca i četveronožaca slušali smo valove kako grle obalu. Pomislila sam da ću jednom, kad ne bude kiša, uzet torbu na rame i napravit cjelodnevni izlet na poluotok Frkanj. U pijesku je sjalo Petrovo uho, lijepa mala školjka kakvih sam ko dijete bezbroj izronila. Kamene klupice, ukrašene cvijećem od ciglastih kamenčića....Anđelina se igrala tim kamenčićima sa svojim unučicama. Poslije, bolesna, te klupice bi joj dozvale zamućene uspomene te je inzistirala na tome da su baš ona i unučice te klupice tako uredile. cerek
Graciozno sam se popela lazelazelaze po strmoj i klizavoj uzbrdici posutoj borovim iglicama da bi uslikala i Partizane! rofl Poima nemam kako se u stvari zove to ljubičasto poljsko cvijeće. Od djetinjstva, pa sam eto već i ostarila dead ja ih još uvijek jednostavno zovem Partizani. I još je puno malih blaga na putu do kuće. Tu ne računam baš i puževe, koji su tu samo kako bi naglasila da sam gacala po kiši i slikala držeći kišobran. To sve kažem u želji da se moj trud i muka posebno cijeni, jelte. pjevalud Neki dan sam slučajno načula recepte za spremanje puževa. Fraza "i onda se pusti da se ocijedi sluz" ponovljena je taman toliko puta da mi se i nehotice cijelo lice izobličilo u gadljivu grimasu.
PUŽU, MUŽU, VADI ROGE VAN, DA TI KUĆU NE PRODAM!!!!!!! zubo
I na kraju, miris bogova. Romanija. Divna, opojna romanija koja se povukla visoko u stijene da bi se zaštitila od nas, ljudi. Jer mi joj ne možemo odolit, i da je možemo dohvatiti, ubrali bi ju. Ja sam jednu grančicu dohvatila i to s korijenom pa ću si ju zasaditi. Romanija ....mmmmmmmmm
PS - slijedeći post već imam spreman! zujo Namjeravam naime predstaviti vam Boljuna, blogera s t-portala! Vanserijskog poetu! yes Pa iščekujte hehe


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting


23.04.2008. u 01:01 • 21 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (16)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (22)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (20)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

helou

Image Hosted by ImageShack.us

tiredincro@gmail.com
Image and video hosting by TinyPic










Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

hit counter

"...više nego celi svit i okolicu!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sewen mi je poklonio pjesmu koja mi puno znači



NEZABORAVAK
FORGETMENOT
FERGIßMEINNICHT














Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

aj lajk

naughty Grazy Heart
wink brodjanka
thumbup Vukovarski Som
njami RADOZNALI
yes lomic
hrvatska premijer dični ;)
wave Aribica
cool Joso49
sretan Advent
mah nima
dead Boljun
Image and video hosting by TinyPic

klarica
samo zore ;)
čiovka
filipinka
maslačkica
umorno oko
gustirna
skaska
fata ;)
kore
slatkogrko i obratno :)
kate misterija
kikica!
forza fiume
levantica
Image and video hosting by TinyPic
pushmepullme
fulvusica
malena zvijezdica




Pomozimo maloj Anji


PUTUJMO

Naslonimo ljestve

Na oblak

Sačekajmo vlak

Pa krenimo dugom

Tom uskotračnom prugom

I putujmo…putujmo…



Između dva oblaka

Kao od stanice do stanice

Dok kraj prozora promiču

Nebeske plave oranice

Lijepo je brojati ciruse

Male bijele ovčice

Što u stado zbiru se

I putovati…putovati



Od kada te nema

Ne putujem često

Ali samo poželi

Jer još ti čuvam mjesto

I možemo zauvijek ovako

Putovati….putovati

BY Boljun