7 dana https://blog.dnevnik.hr/islak

subota, 29.12.2007.

željo moooooooooojaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Kad sam vidjela ovu sliku, shvatila sam da je na njoj prikazano sve, ali baš sve što si želim u novoj godini...
Dakle, tu ju princ! cerek
Tu je i bijeli konj, u kompletu s princem dead
I psić je tu! rofl
Zaista...sve baš sve je tu!
I mršava ja!!!!!!!!! lazelazelazelazezubo

Image Hosted by ImageShack.us


a evo što sam pronašla u google pretraživaču slika ...utipkala sam BOGATA TRPEZA i BLAGDANSKA OBILJE...i dobila OOOVOOOOOO haha
Image Hosted by ImageShack.us

a VAMA DRAAAGIII MOOJIII ( nešto sam se uskokodakala) ŽELIIIM SSSSVVVVEEEEEE
mojoj Grazy Heart želim svu sreću odmah poslije 2.1.2008.
Image Hosted by ImageShack.us

dragoj brodjanki da zadrži svoje toplo srce i veseli duh
Image Hosted by ImageShack.us

dragoj lomic želim zdravlje, neka ti osmjeh uvijek ostane na licu,hrabra naša
Image Hosted by ImageShack.us

radoznalom želim ono što on najviše želi...bit će sigurno, samo izdrži!
Image Hosted by ImageShack.us

somu dragom želim da ju niti ljubavi griju cijelu godinu a želim joj i zahvaliti za divne postove
Image Hosted by ImageShack.us

premijeru anteru želim da izbjegne haag hehe, i tebi fala anteru, što se marljivo brineš za svoju BbR i dijasporu
Image Hosted by ImageShack.us

advent...tebi želim reći hvala i ...uh! budi još dugo s nama!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

annika udaj se više! spremna si! heheheee
Image Hosted by ImageShack.us

tin, dragi tinitus, tebi želim što i sebi
Image Hosted by ImageShack.us

kristaliću našem želim mirno more
Image Hosted by ImageShack.us

dellgetto profešure naš, želin ti smiha i lipoga vrimena, želin ti ča manje beštima i ča više postova, ne zaboravi nas profešure ni u novoj :)
Image Hosted by ImageShack.us

viceee ostani uvik isti, ti si nan sol i papar ljuti naše republike
Image Hosted by ImageShack.us

i svima dragim blogerima iz BbRepublike...ljubi vas vaša tužna dijaspora!!!!!!!! Želim da se i dalje držimo složni i da nas bude više i više...i da nam se vrate i kraljica i vice s vilom svojom

EEEEEEE A SAD MOJI BLOG.HR-ovci smišni i lipi i dragi pametni i toliko ih je ljudina i (pički zore bloga ti mene skoro pa sram!) i ŽENA velikih !!!!!!!! Tako da ću ja malo skratit ali neću da mi mislite ako nisan imenom spomenula da ste mi manje dragi...nego ne bi do sutra finila ...
dakle od koga ću počet nego od kenguura, moga prvoga blog.hr gosta. dragi naš kapo od sarmi želim ti da češće svratiš do Vukovara grada pa onda na vespu i kliz do mora...i povedi fizija sa sobom da ga naučim plivat ove godine! Hrabri fizikalac, samo odmjereno s kulenima i kobasama
Image Hosted by ImageShack.us

tu mi je onda stigla odmah i draga zelena s limunima...vrati se ženo bložja!!!!!!! evo, ima limuna
Image Hosted by ImageShack.us

a ooooooooooonnndaaaaaaaaa je stigla ONAAAAAA ZOOOREEEEEE LEGEEEENDOOO
tebi želin SVE BAŠ SVE ZORE i da nas život dovede jednu drugoj...pašće ćakula za pamćenje ...
Image Hosted by ImageShack.us

tig...dance babe! želin ti da se naideš blitve i ribe i neka mate i kate rastu zdravi i veseli
Image Hosted by ImageShack.us

slatka...i tebe volin i želin ti...svaki dan u novoj godini neka ti bude lipa uspomena, pa čak i onaj kad proliješ koju suzu...i one su dio života, ŽENO
Image Hosted by ImageShack.us

suncokretica moja...želim ti zdravlja i uspjeha...pa iako je kliše...želim ti ono što ti treba, i da ne izgubiš ono što već imaš a čini te sretnom
Image Hosted by ImageShack.us

SANDRA, tebi želim snove draga ...puno snova i neka dođe često u san zvjezdica tvoja
Image Hosted by ImageShack.us

filipinka! neka cili svit stane na jedan dan da te niko ništa ne pita !!!!!!! haha jedan dan odmora ti želin svaku šetemanu baren jedan...
Image Hosted by ImageShack.us

zagoro lipa, zagoro draga, sedi odmori i ...neka nan vibrira u novoj haha
Image Hosted by ImageShack.us

koraljka,kore, kokola...tebi lipoto želin sve najlipše i poklanjan ti ga evo...tvoj je
Image Hosted by ImageShack.us

medeeenaaaaa cukriću moj fjumanskiiiiiiii, želin ti da ti tonkica omaci 8 malih maca koje ćeš onda poslat nama, svakome po jednu ;)
Image Hosted by ImageShack.us

i sad....klarica moja...tebi želim da ti odu kamenci prirodno...da mi dugo radiš društvo na blogu, i da mi uvijek ostaneš baš takva kakva si sada! pusa!
Image Hosted by ImageShack.us

tetino, uz tebe sam u novoj godini, želim ti što mirniju vožnju ovim zavojitim putevima koje moraš prolazit
Image Hosted by ImageShack.us

marsi dušice zlatna, ja ti želim sebično da mi još dugo ostaneš sa nama! hah osvježiš dan kad se pojaviš na blogu
Image Hosted by ImageShack.us

pushmepullme/povuci-potegni samo neka je kate dobro pa će sve bit dobro! želim ti što manje štekanja na blogu...neka ti sve u novoj ide glatko
Image Hosted by ImageShack.us

mare, lipa mare, cvite moooj, tebi želim uru vrimena mira svaki dan i neka bude sve kako bit mora a ti da se veseliš svemu i velikom i malom
Image Hosted by ImageShack.us

BLOGOMOLJAC, ti si me ispoklanjao ove godine, i svih nas skupa, želim ti u novoj uspjeha i znaš što još? želim ti prijatelja i sunčanih dana, i poneku suzu ti želim, tako da nikad ne zaboraviš koliko vrijedi osmjeh :)
Image Hosted by ImageShack.us

uhuhuuuuu ali sam zakurila!!!!!!!! sad moram otić prigrist nešto da mi se povrati snaga i onda se vraćam,krećem na turneju po blogovima, ko djed mraz pa mogli bi mi ostaviti i malo napolitanki i mljeka! hahaa a do tada vas svih ljubim CCCMMMMMMMOOOOOOOOOK!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

PS
fizi tebi želim u novoj godini da se sjetiš da si mi dužan čestitku! hahaaaa
Image Hosted by ImageShack.us

to ti je da imaš ča prigrist dok mi osmišljavaš čarobnu kartulinu ;)

29.12.2007. u 14:23 • 50 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (16)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (22)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (20)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

helou

Image Hosted by ImageShack.us

tiredincro@gmail.com
Image and video hosting by TinyPic










Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

hit counter

"...više nego celi svit i okolicu!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sewen mi je poklonio pjesmu koja mi puno znači



NEZABORAVAK
FORGETMENOT
FERGIßMEINNICHT














Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

aj lajk

naughty Grazy Heart
wink brodjanka
thumbup Vukovarski Som
njami RADOZNALI
yes lomic
hrvatska premijer dični ;)
wave Aribica
cool Joso49
sretan Advent
mah nima
dead Boljun
Image and video hosting by TinyPic

klarica
samo zore ;)
čiovka
filipinka
maslačkica
umorno oko
gustirna
skaska
fata ;)
kore
slatkogrko i obratno :)
kate misterija
kikica!
forza fiume
levantica
Image and video hosting by TinyPic
pushmepullme
fulvusica
malena zvijezdica




Pomozimo maloj Anji


PUTUJMO

Naslonimo ljestve

Na oblak

Sačekajmo vlak

Pa krenimo dugom

Tom uskotračnom prugom

I putujmo…putujmo…



Između dva oblaka

Kao od stanice do stanice

Dok kraj prozora promiču

Nebeske plave oranice

Lijepo je brojati ciruse

Male bijele ovčice

Što u stado zbiru se

I putovati…putovati



Od kada te nema

Ne putujem često

Ali samo poželi

Jer još ti čuvam mjesto

I možemo zauvijek ovako

Putovati….putovati

BY Boljun