7 dana https://blog.dnevnik.hr/islak

utorak, 23.10.2007.

je danas utorak?

Moj blog dragi!!!!cerek
Da,imala san tehničkih problema jučer/jutros raaaano. No,bilo pa prošlo,ako me netko ovdje dolje ne voli,voli me netko tamo gore! A jel,sad ovo nije trebao izać oximoron...kao "I get hot in bed" hihihihi
I tako sam bila jadna...već mi je jedan blog zariban....drugi sam zaboravila korisničko ime i lozinku smijehpa sad zjapi jadan,ostavljen...
Ovo treba bit treća sreća...če toga še ma...kako bi rekle moje male slovenkice...
Kad sam kod mojih slovenkica,a di ste mi vi?! Tako se zapusti najdraža teta,je li! wink
A svi vi moji dragi gosti i prijatelji već,smijala sam se danas baš onako od dragosti! Ja nisam niš ni napisala a vi dolazili....zato evo pišem i usput zahvaljujem...moram se zahvalit kenguuru...ne samo da čovjek na blogu objašnjava nama,izgubljenima u net džungli,kako staviti slike na blog,nego čovjek ubacio i tip o sarmama i brzom expres loncu! Ne bih točno znala reć što mi je važnije...hehehehe wink
Možda jednako!!! Jer ja baš nisam zaljubljenica u kuhinjske maratone!!! Blago rečeno! :Napravim tu i tamo neki kolač,ali najiskrenije,ja bih onda najradije to pod stakleno zvono,pa gledaj ali ne diraj!!! A ne onako,razbojnički,nož pa kolji moje remek djelo!!! Škrtava bodulka...Žao mi truda,kad sve ionako zvrši u zahodu! Ćorav poso!smijehA volim i ja slatko. Volim ja i slano i kiselo,a najviše volim kad netko drugi skuha!yes
Eto,čitam blogove,nekima se nasmijem,neki me nešto nauče...a svi me fasciniraju još uvijek,kako su ljudi većinom dragi i iskreni...ma da...a onda sam malo škicnula i na političke blogove...lazeprivlače me ko muhu ....zaliven A isto,kad vidim kakve komentare ljudi ostavljaju...došli im političari ko neka katarza pa se ispucavaju...politički blog=punching bag! A,ha!!! Vidjela sam da se mr Jordanić ili neki njegov posilni,bar trudi pa odgovori na svaki komentar....I ja sam dobila jedno- hvala! A šta sam mogla ,kao, dođem i nije me kao, ništa briga,samo čitam...a ono neka mulica ostavi komentar-BLOG NIJE ZA STARCE!!! puknucuTo moja malenkost nije mogla šutke progutat....pa sam ju malo oprala...
Onda sam si sinoć mislila,kad moj blog zaštekao,da nisam ja nekog ubola u ... pa me sad ...i klela se -neću nikad više! Samo da mi se vrati moj blogić! Glupača!!!
No,moja mama bi mi već objasnila neke stvari i zašto ja oko takvih stvari kosu čupam! Ma shvatila bi ona mene! Uvjek je. Danas je spavala skoro do 2! I onda ju moram probudit i dić...pa je plakala...jedva smo ju smirili...Kasnije,kad sam ju ponovno legla na popodnevni odmor,pogleda ona mene svojim velikim lijepim očima i kaže: "Jesi vidila,ja sam plakala!" Pa se ja rastopila,nasmijala sam se i rekla joj:"Je,vidila san,ali sad ne plačeš,i to mi je drago!" A ona napravila facu ko klaun,ko da će se sad opet rasplakat! I ja sam se počela glasno smijat,jer mi je to bilo komično,kao da mi želi pokazat -mogu ja i sad zaplakat,oćeš vidit!? Bolje se smijat! Tako se ona ne može snać,pa zaboravi da se grišpala...a ispričala mi je svega onih 3 sata što je provela u krevetu! Ima dana kad je "ko navijena" a ima dana kad puno šuti. Najdraže mi je kad pjeva! Ne zna više riječi ali ga zavija za krepat od smijeha! Joj,kako sam se jednom,prije nekoliko godina smijala. Tata je bio u bolnici pa je mene dopala dužnost pratit mamu na misu na groblje za Svi Sveti...I stojim ja tako,kraj nje,sve obuzete vjerskim zanosom i vidim,jedan ministrant se srušio...od tamijana mu je bilo pozlilo usred pjesme. I odjednom nasta muk,samo se glas moje mame prolamao...visoki,zvonki glas.....a ja udri -hahahaha i hihihihihihihiirofl ljepo smo se nas dvije blamirale nasred groblja!
Nazvala nas je sestra iz dežele...pita šta radim...kažem da dajem mami jest. Kaže moja sister:"a jooj,ja uvijek zovem baš kad ju hraniš!!!" A ja njoj...:"don't feel bad sis,to ti je zato ča ona ide(jede) nonstop!" pa se smije sister...Žao joj je što smo daleko,pa ne može pomoć. A ni upola toliko ko meni!tuzan
Brat još ne zna kako prihvatit stvarnost. Pa kad u jednom od rijetkih posjeta vidi mamu,izgleda ko da će se srušit. Čovjek je prošao ratne strahote i još puno toga,ali kad dođe oko u oko s mamom....to se treba vidit! Lice mu se mijenja u milisekundi,ko ubrzana slika nebeskih mijena, emocije mu prolaze licem...para mi srce...a bojim se razgovarat s njim...Htjela bi mu toliko toga reć i pomoć ali on nije spreman slušat i možda nikad neće ni bit. Njegova bol je toliko očita i intenzivna,imam osjećaj da se može rezat zrak u sobi...S jedne strane mu jako zamjeram odsutnost,a s druge strane mi ga je jako žao! On i ne shvaća koliko mu mama još ima za dat! Njih dvoje,to je posebna ljubav. Njene prijateljice su gorile od ljubomore kad bi vidjele kako brat javno iskazuje ljubav prema mami! On bi nju podigao sa zemlje i zavrtio nasred ulice,ljubio i govorio joj "moja divojčica"... A ona je već bila jako bolesna, a ipak bi ga prepoznala još iz daljine. "Evo moga sina jedinca!" I njegove aute je znala...

No,ne bi htjela bedirat vas,moje virtualne prijatelje,pa vam za pozdrav i hvalu za sve lijepe tople riječi ostavljam osmjeh!

Dvije prijateljice dugo se nisu vidjele.Pa kaže domaćica-dođi,popit ćemo kavu i ispričati se a onda ću ti pokazati kuću! I tako vodi ona prijateljica po kući.-ovo je suprugova spavaća soba...ovo je njegova kupaonica....a ovo je moja soba ...i moja kupaonica...Prijateljica se snebiva pa ipak zapita-a što kad mužu dođe...Domaćica odgovori-pa on onda samo zafučka!!!- AAAA-čudi se prijateljica.-a što ako tebi dođe ....-ništa!onda mu pokucam na vrata i pitam-dragi,jesi li ti to fućkao?

Dva stara prijatelja malo su više popila i izlazeći iz birca odluče pješke kući. Doteturali nekako na tračnice,i hodaju,jednom nogom na šini,drugom na putu. Kaže prvi-joooj,kako je ta stepenica dugačka! Drugi se isto požali...-da,i da onda bar ograda nije tako nisko!!!

Dva prijatelja na planinarenju. U jednom trenutku oklizne se jedan i sruči u provaliju. U zadnji tren se uspio uhvatiti prijatelju za tregere. I dok je tako visio,počne se grohotom smijati. Pa što je tebi,pita ga zabrinuti kolega. Hehheeehhee e da ja sad te tregere pustim kako bi te zapeklo!!!

Jedan dalmatinac položio test za pilota i otiđe na prvi let. Pitaju ga s mosta"what's your possition?" a dalmoš će-"a ja ti sidin ovdi,sprida!"

I dosta!!! jeste mi još živi!?zujosmijeh
wavemah

23.10.2007. u 22:09 • 10 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (16)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (22)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (20)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

helou

Image Hosted by ImageShack.us

tiredincro@gmail.com
Image and video hosting by TinyPic










Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

hit counter

"...više nego celi svit i okolicu!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sewen mi je poklonio pjesmu koja mi puno znači



NEZABORAVAK
FORGETMENOT
FERGIßMEINNICHT














Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

aj lajk

naughty Grazy Heart
wink brodjanka
thumbup Vukovarski Som
njami RADOZNALI
yes lomic
hrvatska premijer dični ;)
wave Aribica
cool Joso49
sretan Advent
mah nima
dead Boljun
Image and video hosting by TinyPic

klarica
samo zore ;)
čiovka
filipinka
maslačkica
umorno oko
gustirna
skaska
fata ;)
kore
slatkogrko i obratno :)
kate misterija
kikica!
forza fiume
levantica
Image and video hosting by TinyPic
pushmepullme
fulvusica
malena zvijezdica




Pomozimo maloj Anji


PUTUJMO

Naslonimo ljestve

Na oblak

Sačekajmo vlak

Pa krenimo dugom

Tom uskotračnom prugom

I putujmo…putujmo…



Između dva oblaka

Kao od stanice do stanice

Dok kraj prozora promiču

Nebeske plave oranice

Lijepo je brojati ciruse

Male bijele ovčice

Što u stado zbiru se

I putovati…putovati



Od kada te nema

Ne putujem često

Ali samo poželi

Jer još ti čuvam mjesto

I možemo zauvijek ovako

Putovati….putovati

BY Boljun