7 dana https://blog.dnevnik.hr/islak

ponedjeljak, 15.10.2007.

ne bi čovik viroval...

nono Danas sam dobila 5 jer nisam pokazala dovoljno suosjećanja čovjeku kojem je umrla...mačka....
Bože dragi! headbang
Saaaate sam provela na messengeru ispričavajući se! blablaMa ne moren virovat!!! Da se meni svašta događa-je! Ma ovo! Ja jako volin životinje,i shvaćam predobro koliko se može voljeti ljubimac. I patiti zbog gubitka. Ali ovo danas ne mogu vjerovat!!! Čovjek je potpuno prolupao i napao mene i još jednu osobu,još manje krivu od mene,jer ga ni ne poznaje toliko! Dvije rečenice sučuti od mene nisu bile dovoljne i eto...
Sve sam progutala,i bijes i teatar,a vjerujte mi,bio je teatar! Čak nisam ništa rekla kad je usporedio svoju bol zbog gubitka mačke s mojom boli zbog mame. I boli druge žene,kojoj malo dijete mora na operaciju koja će ga ostaviti u invalidskim kolicima slijedeće 2 godine.
E pa sad mi je dosta!!!!burninmad Moram se bar tu ispuhat jer mi je puna kapa luđaka za jedan dan!!!! Ma ko ih sve meni nosi na put! Istina je da nikad nikog istinski ne upoznaš. I tako je teško odlučiti komu ćeš povjeriti srce i dušu.
Zato ja uvijek kažem: TALK IS CHEEP!!! I sad ću to i elaborirati,ovako poludila!nut Ako znaš nekog tko lijepo priča,nikako nemoj na prvu pomisliti -"eto,našao sam čovjeka!" Ma kaaakvi!!! Ne vjeruj pričama.
Samo kroz djela se prepoznaje tko je kakav.yes
Ako ti netko priča koliko te voli,ne vjeruj. noAko te istinski voli,to će se znati potruditi i pokazati ti to! Ako ti se netko kune da ti je prijatelj i da te razumije...ma ni u ludilu ne vjeruj! Ako imaš pravog prijatelja,taj će ti ponuditi the benefit of a doubt kada mu nije pravo kako si se u nekoj situaciji ponio! Pravi prijatelj će ti i oprostiti,ako baš zgriješiš i ogriješiš se o prijateljstvo. Neće očekivati plaću za svoje prijateljstvo. Neće oduzeti poklon koji je dao. Neće...Pravi prijatelj ti neće nabiti na nos sve što je ikada učinio za tebe...niti ćeš ti to učiniti njemu. Zahvaliti se i priznati koliko ti je pomoć bila dobrodošla i koliko ti je značila...To je drugo.
Nije teško biti pravi prijatelj. Prijateljstvo treba redivito zalijevati,ali ono pravo i trajno podnijet će i razdoblje suše.kiss
E sad mi je malo lakše.
Zato ja imam samo jednu osobu koju zovem PRIJATELJ. Svi drugi su prijatelji. Oni koje neću zvati kad mi se plače. Oni na koje neću prve pomisliti kada sam zbog nečeg sretna i želim to podijeliti s PRIJATELJEM.
Pokoj duši mačkici,njenom tatici želim da mu vrijeme i sretne uspomene ublaže bol. A ja ću u krevet,iscrpljena glupostima. Bar je mama lijepo zaspala. Da uspoređivat dijete ili majku s mačkom! A bože moj,daj mi snage!rolleyes
Jedna od najdražih knjiga mi je "Mali Princ" od StExuperie-a. Tu se o prijateljstvu progovara jednostavno i prekrasno. Danas sam puno razmišljala o toj knjižici i mislim da ću je ponovno pročitati. I tako sam razmišljala što bih čitala mami,jer ona voli da joj se priča,a vjerovali ili ne,i ja ponekad ne znam što bih više pričala...pjeva

15.10.2007. u 00:25 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (4)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (10)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (16)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (13)
Svibanj 2008 (20)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (22)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (20)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

helou

Image Hosted by ImageShack.us

tiredincro@gmail.com
Image and video hosting by TinyPic










Image and video hosting by TinyPic

free hit counter

hit counter

"...više nego celi svit i okolicu!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

sewen mi je poklonio pjesmu koja mi puno znači



NEZABORAVAK
FORGETMENOT
FERGIßMEINNICHT














Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska udruga za Alzheimerovu bolest

aj lajk

naughty Grazy Heart
wink brodjanka
thumbup Vukovarski Som
njami RADOZNALI
yes lomic
hrvatska premijer dični ;)
wave Aribica
cool Joso49
sretan Advent
mah nima
dead Boljun
Image and video hosting by TinyPic

klarica
samo zore ;)
čiovka
filipinka
maslačkica
umorno oko
gustirna
skaska
fata ;)
kore
slatkogrko i obratno :)
kate misterija
kikica!
forza fiume
levantica
Image and video hosting by TinyPic
pushmepullme
fulvusica
malena zvijezdica




Pomozimo maloj Anji


PUTUJMO

Naslonimo ljestve

Na oblak

Sačekajmo vlak

Pa krenimo dugom

Tom uskotračnom prugom

I putujmo…putujmo…



Između dva oblaka

Kao od stanice do stanice

Dok kraj prozora promiču

Nebeske plave oranice

Lijepo je brojati ciruse

Male bijele ovčice

Što u stado zbiru se

I putovati…putovati



Od kada te nema

Ne putujem često

Ali samo poželi

Jer još ti čuvam mjesto

I možemo zauvijek ovako

Putovati….putovati

BY Boljun