Kasalj s luftmadraca

srijeda, 07.06.2006.

Verano azul

(W.A.Mozart: trio za klavir, klarinet i violu)

Svanulo je sunce! Poslije sve ove kise i mentalnog utapanja u nevjerici (sesti mjesec, a ono sedam celzijevih ujutro), mogao sam se opet uvjeriti, da je nebo zaista plavo i da je sunce zaista toplo i sijajno. Ne znam, da li je okruglo, jer sam cuo, da se ne smije u sunce gledati golim okom i da mu se ne smije previse pribliziti (da li suncu ili oku, o tome nam drevni zapis ljudske mudrosti ne govori).
Moje kosti bas nisu tooooliko stare ali stvarno zude za toplinom suncevih zraka i mirisu ljeta u zraku. Pola godine snijega, smrzavanja i tame u pet popodne dosadilo mi je, a i lektira mi je posla malo u smjeru Camusa, De Onamuda i Lorda Byrona, hehehe. Dosta vise kaputa, pulovera, cizmi, rukavica i kisobrana! Doduse, kuhanog se vina i toploga ruma ne branim.

Odmah mi iz pamcenja nice uspomena na najbolju klimu ikada. Proslog ljeta u Kastilji. Oko 35 do 37 celzija ali bez previse vlage u zraku, tako da se je u sjeni moglo disati. Sunce je usred dana tako jako, da ni lokalci ne izlaze van i svakome je odmah jasna sustina sieste. Na vlastitoj sam kozi iskusio nepazljivost i poslije dva sata izlozenog lijevog ramena, dva sam se puta oljustio u toku onoga tjedna pa se mi i danas preko ramena vuce blaga crta ispaljene koze. Ali onaj osjecaj ugodnosti u sjeni drveta, blagog povjetarca, pogled puca preko mezete u beskrajni horizont, poslije kratkog vremena odmaranja mozak pocinje dobivati ideje, povezivati jih i s tako snaznom dozom inspiracije, Sincerelly Yours sagne se po biljeznicu i fotoaparat. Dobro, i bez biljeznice super je. Dodje jedan cica, pa drugi, pa neko treci i odmah se zapricamo te sijemo mudrost na sve strane. Dodje opet neko i nosi bokalcic pitarre, kiselkastog vina, pa bevandiramo. Idu sati, a koga to briga. Evo vecer, pa idemo na comidu, neka paella, malo tortille i ensalade mixte. Super. Life is good. Malo podalje nepomicno smiju se nam gargojli i reliefi s gotske crkvice. Cijeli dan i cijelu noc.

Samo malo manje ugodno bilo je ljeto na Kubi. Sve je bilo supertruper, samo je vlaga bila na podebljanim procentima i doslovce sam se poceo znojiti, dok sam izlazio ispod tusa. Ali, ne mari, covjek se navikne, ima boljih stvari za primejtiti na Kubi nego znoj. More je prekrasno i samo jos Johnny Depp fali, pa su piratcine u punome sjaju. Palme, pjescane obale, zelene sierras, secerni trs, agrumi i ogromni oblaci na nebu u kasnim popodnevima. Jedino se nije fino kupati u karipskom moru, pretoplo je. Kao neka juhica, pa covjek mora izaci na obalu, da se u sjeni palma i u povjetarcu malo rashladi. Ma, uopce se ne bunim! Dok je tamo svjezih ananasa po dva fekrla kila, dobroga ruma po dva dolara litra i krasne muzike po dva ansambla na ulicu, koga brine perfekcija iluzije s holivudskog platna ili reklame za Fa.

O sole mio....!!!

07.06.2006. u 14:50 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Pomaze pri citanju

1) Havana Club Ańejo Reserva + Buena Vista Social Club

2) Cabernet Sauvignon + Virgin Queen Soundtrack

3) White Russian + Big Lebowski Soundtrack

Savjet: odabrati jedan broj na dan, kolicina: po potrebi

Uz miris kave

Annie De Meni
casopis Tarzan
Drito Konjske pizdarije
Dvori kaosa
Eugen iz Acija
Ptica Trkachica
regina elena
Tincica iz tramvaja

Rekose....

Conversation, like certain portions of the anatomy, always runs more smoothly when lubricated.
(Marquis de Sade)

Tu sais que ton cul pour moi c'est l'equivalent de la chapelle Sixtine... Remarque, j'y suis jamais alle a la chapelle Sixtine, je connais pas... mais ton cul je connais!
(iz filma Combien tu m'aimes )