ish

subota, 11.08.2007.

Suština sjene? (2006.)


U potrazi za gralom ili alephom, nekakvom kristalnom kuglom ili čarobnim zrcalom – bilo što, to nešto što bi mi otvorilo prozor, pukotinu iz ovog svijeta sjena... Tako nešto bi mi nužno i pod svaku cijenu trebalo.

Želim vidjeti Čovjeka čija sam sjena. Da li je Ono uopće čovjek? Da li je muško ili žensko ili anđeo bez spola? Da li je dobar ili zao i što to uopće znači u tom Svijetu kojega smo samo sjena? Da li su Oni uopće svjesni da se mi, sjene njihove, trudimo i mučimo dokučiti smisao svoje sjenosti? Koliko mi sjene uopće zapravo razmišljamo o svojim sjenama?

Jučer sam slušao jednog pjesnika i gledao njegovu sjenu kako govori o Bogu i vjeri, o ljudima i o onom suštinskom u svima. Rječit je bio pjesnik i vješto je baratao riječima dok je govorio o Bogu i vjeri, o ljudima i onom suštinskom i nedokučivom, ali sveprisutnom u nama. Citirao je povijest i velike filozofe i pjesnike i u zanosu mahao rukama, a ja sam gledao njegovu sjenu i razmišljao o besmislu Svijeta sjena i razmišljao o pukotini kroz koju izbija iskonska svjetlost koja stvara ovaj nas smiješni svijet u kojem sjene traže smisao i stvaraju pjesme o Bogu i vinu, o ljubavi i svemu onom nevidljivom sto je dio nas, ali teško dokučivo.

Kako umire sjena? Da li umire uopće ili je to samo pao mrak u svijetu kojega smo samo sjene? I zašto tako rijetko širi svoja krila? Dok Ono leti, mi sjene plazimo po zemlji, ali imamo krila i čini se da smo mi ti letači i godi nam ta slika. Umišljamo si taj let iako se nikad ne odlijepimo u istinske visine.

11.08.2007. u 09:35 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Malo poezije, malo kratke proze, malo nabacanih misli...



"Budni imaju jedan i zajednički svijet, a svaki od onih što spavaju okreću se u svoj."
Heraklit

Linkovi

blog.hr


ekipa

yes

NPZ

Tai

Spirit

Reina

Emily

RedCosmicSkywalker

ish na blogeru :)

wink

Br. posjeta:




Spectral Moon day 12
Year of the Yellow Resonant Seed

kin 155: Blue Crystal Eagle
I Dedicate in order to Create
Universalizing Mind
I seal the Output of Vision
With the Crystal tone of Cooperation
I am guided by the power of Accomplishment
I am a galactic activation portal enter me.








Sve je loše
Pjesma je dobra
U životu nikad nisi bio kao žaba
Nego kao konj.

N.K. 2,5




"Mi nismo ljudska bića koja ponekad imaju spiritualno iskustvo. Mi smo spiritualna bića koja imaju ljudsko iskustvo..."
G. Zukov