Sesshomaru

utorak, 15.05.2007.

konacno novi post,lol

hi,evo prvo svima da se izvinim sto ne uspevam bas brzo da odgovorim na komentare i sto ne pisem bas cesto,prosto nemam bas svaki dan vremena za pisanje,gomennasai....
e,a sad bih se mogla resiti i stafete :) Hmmmm,ovako...
Voda mi zapljuskuje bosa stopala dok mi se misli roje,a u zraku osecam miris cimeta.Zemlja pod mojim nogama je topla a u srcu mi se rasplamsava vatra od silne zelje za novim pocetkom.

a ovo sa novim pocetkom je zaista tacno...iskreno,iako izgleda da je pisanje prica sad u modi,lol :))))),meni je nekako dosadilo.a sad stvarno ne znam o cemu bih jos pisala,dajte neke ideje,pleeeeeeeeeeaseeee.....dead
a evo sad par slicica za sasuxnaru(animemangagirl)smijeh
bas su kawai,lol


posto vec moram da idem,moram da prekinem sa pisanjem,sad ce da zvoni,grrrrrrrrrr
elem,kissam sve vas koji me (i dalje) citate,nadam se da cete mi dati neke ideje za pisanje...
- 08:21 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.