Sesshomaru

ponedjeljak, 13.11.2006.

svaki pocetak je tezak...

Hi!Odmah cu reci da mi je ovo prva ovakva prica,I zato zelim sto vise komentara!Ispravljajte I kritikujte me koliko god hocete,jedino tako cu moci da se popravim!:)winkyescool
I jos nesto da naglasim:ovo pisem jer sam nezadovoljna sredinom u kojoj zivim I ovo je jedan od mnogobrojnih pokusaja da iz nje pobegnem…Sa novom junakonjom sam se prakticno izjednacila,a mozda ce se I neki od vas prepoznati u njoj.Znam ad ovo zvuci glupavo I pomalo mracno,valjda je to samo faza…^^A ako do sada niste potpuno smoreni,cestitam vam^^ I zapocinjem pricu…partysmokin
-objasnjenje:
“………………….”-govor
*…………………*-misli
~…………………~-moji komentari
Enjoy!:)))
1.poglavlje “Pozitivan obrt”cerek
Kagome se po ko zna koji put vratila u svoju eru,I upravo se vraca iz skole.*Sta li rade bez mene?Pitam se da li im nedostajem…Pa, bar znam da nedostajem Shippu…*Kagome se nasmesila na tu pomisao,nakratko zaboravljajuci svoje brige,ali one su se uskoro ponovo svalile na nju.Ovi poslednji dogadjaji sa Inuyashom I Kikyo ne prestaju da je muce.~ovo moje fantaziranje nije vezano za neko posebno razdoblje u originalnoj seriji.Inu je prosto ponovo nesto zabrljao,pricao je sa Kikyo,I Kagome ih je videla…~ *Zasto stalno mislim o tome?!Nije mi nikad bio decko!Cak se nikad nismo ni poljubili!*Zestoko se zacrvenela na ovu pomisao.*On I dalje voli Kikyo,I to je to…* tuzno je pomislila penjuci se uz stepenice prema kuci.
“Stigla sam!”
“Kagome!”javlja se njena mama iz kuhinje”vecera je na stolu,pozuri!”
“Dolazim!”Kagome je bacila skolsku torbu na krevet u svojoj sobi I strcala u kuhinju na veceru.Dok je bila zauzeta jelom,zvono na ulaznim vratima se oglasilo I njena mama je otisla da otvori.Uskoro su se zaculi glasovi:”Dobar dan!Da li ovde stanuje porodica Higurashi?”
“Da,to smo mi.”odgovorila je njena mama.
“Je li Kagome kod kuce?”
Ovo je iznenadilo Kagome jer joj je glas,iako je zvucao kao glas njene vrsnjakinje,bio nepoznat.
“Da,unutra je,vecera.”
“Stvarno mi je zao da prekidam,ali moram hitno da razgovaram s njom!”
“Pa,udji ako zelis.Jesi joj ti drugarica iz skole?”
“Ne,mi se u stvari ne poznajemo,ali meni je potrebna njena pomoc.”I sa tim recima, nepoznata devojka je usla u sobu, pracena gdjom Higurashi.Bila je Kagomeinih godina,cak I njene visine,sa kestenjasto-crvenom kosom do pola ledja I lepim zelenim ocima.~otprilike moj licni opis,samo mi kosa nije bas toliko crvena,to sam dodala da bude interesantnije^^~
“Zdravo,ja sam Akiko.Stvarno mi je zao sto te prekidam u jelu,ali moramo hitno da razgovaramo.Znam za Shiko-no-tamu.”Rekla je to potpuno mirnim tonom,kao da razgovara o sutrasnjem vremenu,ali Kagome su ove poslednje reci zaprepastile,toliko da je ispustila svoje stapice za jelo.”Sta ?!Ali kako….?”*ne mogu da verujem!!! Kako ?!?*hiljadu ovakvih pitanja joj je prolazilo kroz glavu,ali uspela je da zgranuto promrmlja samo tih nekoliko reci.
“Ne boj se, necu ovo sto znam upotrebiti da ti naskodim, zelim da pomognem, ali trazim malu uslugu za uzvrat.”
Kagome je duboko udahnula, zatim ustala od stola I ozbiljno rekla”U redu.Hajdemo u moju sobu.Tamo cemo moci da razgovaramo.”
Image Hosted by ImageShack.us
Popele su se do Kagomeine sobe I tamo je Akiko zapocela svoju pricu”Zovem se Akiko Nagaya.Na pocetku moram da ti kazem da sam pre nekoliko meseci izgubila sve zive rodjake,mamu,tatu I dedu,u saobracajnoj nesreci.Zbog toga sam I dosla da od tebe trazim pomoc.”~ovde se moj I Akikoin opis razilaze,hvala nebesima!Ipak bilo je neophodno za pricu da ubacim ovi tuznu cinjenicu~”Tata mi je bio clan specijalne jedinice u policiji Tokija,a deda bivsi vojnik.Pre nesrece sam od dede saznala da su u stvari svi nasi preci bili ratnici I borci.Deda je imao obicaj da mi prica price,a jedna je bila I o Shikon dragulju.O tome kako se pre mnogo vekova svestenica Madoriko borila sa mnogim demonima I kako je imala moc da procisti njihove duse I da je tako pobedjivala.Ali u jednoj borbi su je zamalo savladali,I ona je trenutak pre smrti,da bi oslabila demone,iz svog tela izbacila svoju dusu,I izasao je dragulj.Deda je rekao da je dragulj kasnije razbijen u hiljadu delova I da nije siguran da li su ikada svi pronadjeni”Na te reci se Kagome zacrvenela kao zreo paradajz.
E sad sam se I ja umorila od silnog kucanja, a to znaci da ste I vi smoreni do koske, hocu reci,oni koji su izdrzali dovde…
Elem, nastavak sledi u novom postu! Videcemo kraj Akikoine price I sta ona u stvari hoce od Kagome.A sta ce Kagome da uradi? Pa, ova nepoznata devojka brblja sve Kagomeine tajne o njenim putovanjima kroz vreme!
Procitajte sledeci post, pa cete saznati! : Droflkissmah
- 17:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.