IRON MAN

srijeda, 16.07.2008.

Kampiranje

bio sam na kampiranju u nedjelju s dva prijatelja. otišli smo na otok usred stare šoderice. bilo je ok, tako dugo dok nije počela padati kiša (znali smo za prognozu, ali nismo je shvatili ozbiljno jer smo kreteni). mile je otišao navečer, prije nego je počelo padati, a hajvej i ja smo odlučili prespavati u šatoru. glupa ideja. šator je za 5 osoba, ali je koštao oko 200 kuna, što znači da moše izdržati rosu, možda čak i kišu, ali definitivno ne i pljusak. kako su kapi kiše padale na platno tako su se rasprsnule i djelomično prošle u unutrašnjost. nisam oka skopio. da je vjetar bio jači vjerojatno bi nas odnio u jezero. sva sreča da je hajvej za jesti uzeo samo jabuke i krastavce, pa nismo bili u dilemi idučeg jutra dal da ostanemo ili ne.

sad sam u kc. mislio sam biti u zagrebu cijeli mjesec, ali mi je stari naredio da moram biti doma i hraniti zečeve do kraja tjedna. stari je na moru (ljetna seoba vatrogasaca na obalu), stara radi do pola noći, a sestra ne obavlja nikakav fizički rad. bar su zečevi slatki. za par mjeseci će biti ukusni.

možda malo razbijem monotoniju kakvim cijepanjem drva popodne po najjačem suncu.

Party on! Excellent.

- 12:36 - naloči se, znaš da želiš (16) - izbljuvaj - #