04.10.2006. / srijeda

SAN

U mekanom krevetu spavam
Snove sanjam
Sanjam jedan san
U kojem smo ja i ti zajedno svaki dan.


Sanjam pahulju snijega koje padaju s neba
Sanjam našu ljubav koja nas grije od leda,
Vidim nešto mraćno na nebu nešto poput vrana
Vidim da....da nešto strašno kreće prema nama.


Izgubila sam se u tami iz koje izići nisam mogla
Dozivam tvoje ime ali ti se ne odazivaš
Napokon tama nestaje ,da te nađem
Ali vidim da si i ti s njom otišao.
Gledam na sve strane,dozivam tvoje ime
Ali ništa od toga.


Otkad si nestao
Svako jutro budim se sama ,bez tebe
Dolazi Božić ,snijeg svud pada
Netko kuca na vrata ,pomislih na tebe
Otvaram vrata ,a ono moja mama
Bez tebe mi život vene
Što će meni život ako nemam tebe.


Budim se iz sna ,sva uplakana i uplašena
Budim se i nalazim tebe pokraj sebe.
Sva sretna što sam ponovno pokraj tebe.
Uspijevam noću zaspati i bez tebe
Kad znam da ćeš uvijek biti tu pokraj mene.


A evo pismica jer mi se nije davalo pisat ništa novo ..kisssmijehsmijehsmijehludwave

- 14:12 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.