07.08.2006. / ponedjeljak

ROĐENDAN

Prošle su sve akcije kupovanja alkohola i na nama je bilo da ćekamo taj dan .Prvi su došli Mate i Ana da mi pomognu pomaknit stvari koje bi se mogle srušit,posli je došla Iva. Dogovor je bia da otvorimo pića kad svi dođu no mi smo otvorili 5 ,6 piva i poćeli pit. Kasnije su došli Šnella,Perkov,Franka,Nike,Fejs,Bose,Nina,Mišura i Kata.Poćeli smo otvarat boce i pitpartypartypartyparty.Ja san se morala suzdržat od pića zato što moran pazit na kuću.
Ja i Šnella smo išli pokupit ostale na poljani kojih je bilo previše al dobro.Puten smo vidili Jopu ,Vjeku,Vlatka i Adija kako idu prema meni.Znaći pokupili smo više od polovice poljanesmijeh.Kad smo došli uglavnon prizor je bia zastrašujući Ana na podu mrtva pijana ležinut.Franka je raspalila muziku i svi su se zabavljali.Uglavnon je bilo svima SUPER .Jedino mi je ža šta nisan malo popila al dobrosmijehsmijehsmijeh.


JUTRO
Ujutro su me probudili Perkov,Ana i Orjana svojin smjehon.headbangheadbangNakon šta smo popili kavu (bila je više fundaće nego ićeg drugog al dobro) bacili smo se na ćišćenje kuće ,no dobro.Posli su došli Ines,Mate,Mišura i Šnella,jedva smo se dogegali do Tonija .No rođendan je prošao super. Aj vidimo se ljudi i vejika PUSICA kisskisskiss mahmah

- 12:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.