29.06.2006. / četvrtak

EVO MENE OPET...............

Evo ustala ja iz mrtvih i odlućih napisat post.Dane provodin u Solarisu sa:Anon,Stellom,Katom,Mimom,Kikon,Frankon,Ivonon,Ninon i s muškon đubrad.Ajme ne znan što ću napisat ima toga tako puno.Svaki dan nešta novo i na ćemu se samo tako ismijen.Ajme totalno bolesno je bilo kad smo Ana,Kata,Stella,Ivona,Milana,ja i Franka skoćili u fontanu (valjda je znate po izgledu).Ajme ja san van u zadnje vrime sritna i malo depresivna ,ma sve je to sportski.Po cile dane nisan spavala jer ovo govno od vrućine me ubija ko i oni komarci.burninmadburninmad. A šta ću reći uživan u litu iako me jedna osoba jebe u mozak.
ČAO!!

- 08:52 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.