17.05.2006. / srijeda

hihihi

Ljudovi moji pozdrav ,meni je ovih par dana bilo super.Evo odakle da poćnem a od subote .Išla sam sa luđakinjom Ninom,Orom,drugon Ninom i Baraćicom.Opalila san ponovno Milki opalila trisćetinu.Ostala ja još malo zajebavat sa Mišom i Brunom ,onda san vidila Ronaldinja ,diga mi tlak i potegla ga ja u jaja (hihihihi) bolilo ga ja virujte mirofl.Ove lude su se negdi izgubile pa san morala ostati s njima i slušati neku pismicu (ma luda je sto gradi ta pisma) a ja se zabavljala sa nekin ženskima ne sićan se imena al uredu.Kad su one ošle ja san van ostala sa Žanom,Punksom,Dancom,Vukanom,Brunom onda mi se pridružila sestra i Ora.Jebate onda mi Danca govori da Milkaća govori okolo da je bila s njin i da je nebi taka ni da je mrtav pijan i ostali su se složili da nebi ni mrtvac bia s njome.Ne mogu virovat šta radi o sebe,sa žileton napisa na ruku Marija,voli je i zaljubljen je u nju do ušiu -nadan se da će sritno završit.Onda van oni ošli i ostala sa Žanon,Brunom i Punkson i da napomenen malo manje od pola boce vina i reka Žan da će dati 100 kuna ako neko popije na eks i ja pametnica popila party .Posli smo se prošetali do dan i noć uzeti nešta isti ,sili u park da prožvaćemo ,malo se sprdali .Najaće mi je bilo kad me Žan lovia da me pogodi kamenćićima ,no bila ja brža od njega i na kraju luđak uzea bocu napunia vodom i gađame-bila san bome prolivena i tako smo se dogovorili da idemo na tvrđavu u nedilju i da se nađemo u 4 sata.Ja i sestra smo ih otpratili do dvorane jer imaju pićit do vidika wink.Mi se uputili kući a drugi puta ću opisat šta je bilo na tvrđavi.I MOLIN VAS DA MI SE JAVI NEKO KO ZNA STVLJAT SLIKE NA BLOG. AJ PUFFA SVIM LUĐACIMAmah

- 20:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.