13.05.2006. / subota

SAD ĆU VAN MALO REĆ O MOJIN LUĐACIMA S KOJIN SE DRUŽIN

Evo poćet ću od svoje sekice
NINA-moja luda seka ujedno najbolja prija ( EVO UPRAVO ME POJUBILA) .Ona ide u 2.c prejebene Medicinske škole za fiz.Luda obožava sex & drugs & rock 'n'roll.Obožavamo prićati do 5 sati ujutro (onda nas zove mater na mob da prikinemo jer je lina pa se ne može dignit),Obožava me izazivat pa je poludim i još usto i'm quilty,voli me nosit dok san pijana(više ne triba teretanu hahahahah),Mrzin je šta me svi zamjenjuju s njon (baca knjigu na mene ,malo modrica nema veza).Dosta mi je nje pa je dosta .POZDRAV JEDINOJ SEKI .KISSlud

ORJANA zvana ORA-moja seka (NE PRAVA -UMJETNA) ,luda sto gradi na mene hahahahaha.Ide u 2.c frizere (najbolja tamo i nema joj ravne).Ona s nama dvije ima mjesto u psihijatriji.Voli slušati kao ja muziku.Luda je za životinjama,crnoj boji i meni hahhahaha.volimo budit susjede skrikon i vikon.Mrzi kad joj neko mulja u facu i kad joj neko isprovocira taj je mrtav u par sekundi.Uskoro će te je vidit u wc-u.POZZ MOJOJ LUDI.(ima baš lipo ime ,malo istražujući to ime ima samo tri osobe u Hrvatskoj -orjana bez i )puknucu

FRANKA-moja treća seka ,luda ki mi , nesmin više ništa pisat jer će me ubit .Ide u 2 razred Ekonomske.Dugo nije bila u tjeku jer je bila bolesna.Obožava jednog malog držmo joj fige.Voli sve ko i mi (ekipa se baš našla).Mrzi biti bolesna i ono šta mi mrzimo.Ima vikendicu u Betini pa će biti tuluma (je je je)party

TO SU MOJE TUKE S KOJIN LUDUJEM smokin

- 14:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.