Anubisov glas za dobrobit nas

24.05.2005., utorak

I NAPOKON KRAJ

šta reći napokon kraj čekali smo puno četri godine, no u nas je počelo u utorak frend je donio bocu Gina i slistili smo je preko odmora no nije to ništa bilo.Taj gin davo je samo znak za početak slavlja idući dan smo isto došli nas 7 u park s dvije boce pelina i kolom te smo to sravnili do temelja i otisli na sat je da ih je bilo pripitih, ali sve u svemu bilo je dobro.U četvrtak smo se skupili i uzeli jeger pelina i cole te se opet napili nebi bio bed da nisam engleski odgovarao .Normala nisam se mogao sjetiti svega pa me je poslala na mjesto i rekla da ce me ko sljedeći dan pitati.Sutradan sam odgovarao engleski i dobio 3 te sam počeo sa slavljem ekipa je već bila pripita ,a frend mi je zaplakao i htio piti no ja mu nisam dao cura ga je definitivno sjebala.Uspio sam ga smiriti uz pomoć frendice i krenuti na slavlje .Ljutili su se na naše natpise jer je s prednje strane pisalo CIRKUS sto je njih prestavljalo kao kolektiv ,a ozada ULAZ 300KN odnosno upisninu( Mene zanima trebate li vi upisninu plaćati u školama)

Ja cu se na temu vratiti slavili smo pijani i polupijani a neki su poceli pjevati na narodnjake našto su se odma meni kapci spustili do poda.Slavlje je trajalo do 4.30 te su svi nakon toga otišli oma prikupiti snagu za večer na moju žalost saznao sam da mi se prijatelj slupao s motora no dobro je prošao,navecer mi se frend po drugi put rastužio radi cure te otišao s bocom pelina a ja sam ušao u kafić i počeo se zabavljati pritom mi se jedna cura počela nametati i ja sam prihvatio pravila igre no tada je došla druga i iznenada me poljubila.Ja sam izašao iz kafića znajući da ne želim još ništa i u taj tren vratio se frend s polupraznom bocom pelina i ja sam je uzeo i popio ostatak .Sutradan je opet bio tulum za maturante


THE END MY FREND THE END



PUSA SVIMA I LADY BONHAM DI SI NESTALA S BLOGOM

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.