Anubisov glas za dobrobit nas

12.05.2005., četvrtak

Tuzne li godine

Normalno ja nebi bio ja da ne ludujem evo primjer: bio sam dobro djete govorili su profesori no u ovoj zadnjoj godini doslo je do promjena naravno i to nagore rekli bi neki.Školska godina pocela je dobo bez ikakvi incidenata no ja se nisam mirio s tim sto mi je rasa zabranila odlazak na ekskurziju, te sam se iz andela pretvorijo u vraga javno sam se posvado s rasom da bi se ona meni sutradan ispricala u psihoze .Tad su pocela moja ludovanja ,prvo sam iskoristavo psiho da se izvucem s engleskog, odgovaro sam zemljopis i poceo bjezati s tog predmeta da bi mi se to sada sve naplatilo u golemim kolicinama sada kada mi je prosjek 3.45 a mogu odgovarati zemljopis za pet ona mi neda razlog lezi u tome sto sam bjezao no vidicemo sad stojim na maloj niti konca odnosno na rubu srece ili propasti

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.