Anubisov glas za dobrobit nas

08.05.2005., nedjelja

Vratio sam se

Evo nisam dugo pisao, ali sta mogu nije mi se dalo razlog sto pisem je prica koju sam napisao ovih dana i mogu reci da sam ponosan pa vi odlucite!!!
Another hero.................
Sudenje:N.N je osudjen na jednu godinu zatvora i jednu uvjetno.

"Ubio sam covjeka .Pa sto!Nije mi htio dati novcanik.Koga briga.Ionako ce zavrsiti u statistici,a mene ce osloboditi za godinu dana.Zivila Hvatska ,govorio je odvjetniku"
Godina dana kasnje

Eto još mjesec dana i izaci cu,razmisljao je on u svojoj celiji jedne sparne ljetne noci ne mogavsi zaspati.U zatvoru mi je bilo i vise nego dobro ,hranili su me dobivo sam cak i neku placui grijanje.Sunce je izaslo no on još nije mogao da zaspe.Gledao je okolo i prelistavao neke stare novine po njihovu stanju reklo bi se da su stare godinu dana.
Slucajno je nasao neku kolumnu u kojoj je lik opisivao zivot svoga frenda
U clanku je stajalo:

On je bio dobar covjek.Imao je neka svoja uvjerenja i mozda je zbog njih najvise i stradao.Poznavao sam ga od gimnazijskih dana.Uff kakva su to bila vremena , volio je pjesmu od Ramones-a "I don t want grow up.Sada na 15-tu obljetnicu mature i ja mislim isto.Bilo je to divno vrijeme.Bas kao sto je T.B.F pjevao u jednoj pjesmi....."prica svaka slika da ne zaboravim nikada ne nasmijana lica nekih stari prika nekih nema vise ostale su sjene"....Evo upravo svira ta pjesma na radiju .Zar nije ironicno?
Bili smo najbolji frendovi.Ja sam upisao faks,on nije.Htio je biti programer , no nije.Zivot ga nije mazio, no znali smo govoriti da smo besmrtnii da cemo ostati zapamceni u gimnaziji.Jucer je bila obljetnica mature.Stavili su sve nase slike.Ja sam dao neke svoje, no njegove nije bilo.I blizila se obljetnica njegove smrti pitao sam se mozda je otisao u Valhallu,kao sto je volio govoriti......

N.N. se trznuo i vidio da ga je strazar opalio pendrekom prepoznao se kao ubojica u tekstu.No koga briga on je otvorio oci,ali svijet ih drzi zatvorenima



POZDRAV SVIMA










<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.