Anubisov glas za dobrobit nas

05.03.2005., subota

Nervoza i osjecaj ljutnje

Jucer oko 1 sat ujutro nije bilo nikoga na ircu i icq pa sam stavio slusalice i ko divljak pusto moby dick do daske buljeci u monitor i misleci koji sam ja divljak.Mislio sam o tome da odem sliniti u krevet ali nisam mogao ,jer me san nije svladao.Normalno bio sam nervozan te sam se cili dan svadao ,no mislim da je za sve kriva kisa.U skoli me razljutio jedan tip koji je ko prije bio ko "rocer" a sad divljacki slusa narodnjake.Naravno ja nemam nista proti ti ljudi koji to slusaju ,ali jednostavno tu vrstu glazbe nemogu organski podnjeti.Starci su me ispizdili pa tako da nisam ni normalno misliti te sam se s gandom na ircu posvadao no nema veze rekoh u sebi to je iza mene te samo mislim da mi je dobiti 1175 kuna s kladionice otisao bi u zg pun love.btw neznam sto da radim pa slusam mjuzu i pitam se bili iso na jedan debilni koncert u ovom nasem selu. :))

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.