pale sam na svijetu!

nedjelja, 18.06.2006.

derukčija:)

na samom početku,htjela bih samo istaknuti kako mi nije cilj ni namjera ikoga uvrijediti, ovo je izletilo ovako kako je, i kao i sve ostalo dosad napisano, nije naknadno "lickano", "frizirano" i mijenjano, i svjesna sam da je možda malo i pretjerano u nekim djelovima, na trenutke konfuzno, neki dijelovi su i meni čak nejasni, izjurilo je sve skupa van i to čak i u rimi...kakvoj - takvoj:) nešto posve drukčije od ovoga što ste dosad mogli tu kod mene čitati:)mislim da će vaši komentari biti još zanimljiviji od samog posta...jedva čekam:)pusa



Žalim svaku majku djeteta
koju je na trećoj godini faksa napumpao brđanin iz susjednog sela
Svaku Slađanu koja je misteriozno počela govoriti bila umjesto bela
Žalim svaku osobu koja na ruci nosi prsten
kako bi izbjegla društvenu osudu
Nemoćnija je od onog tko je prisiljen koristiti noćnu posudu
Žalim sve vas koji ste preko noći od milivojevića postali štimci i đapići
Ponos vam je sitniji od zrna riže, ne bi ga uhvatili ni kineski štapići
Veliki hrvati
Nitko nikako da shvati
Ti koja imaš ruke nevinije od mojih
Daj suncu da zasja kroz prozore i otjera sjene sa zidova tvojih
Da znam možda jesam malo luda
Teško je kad ti se po zemlji stružu velika uskomešana muda
Teško je kad imaš divlje srce
Vruće od međunožja uspaljene stare prce
Teško je kontrolirati zamjetnu količinu revolta gađenja žara
Ne mariti za šuštanje para
Žalim vas koji niječete svoje prljave snove i želje pred svijetom
A kući u skrovitosti svojih soba stišćete krunice klečeći pred krevetom
i molite za ispunjenje istih
reklamirate se u ariel maniri» mi smo srca čistih»
Žalim sve vas koji ispovijedate grijehe i dičite se nedjeljnim misama
A zadihani iste večeri gnječite svog župnika sisama
niste bolji nište od lopovi kurvi ubojica
Samoproglašenih kraljeva zapišanih ulaza i ulica
Lažnih velikih ljubavnika i njihovih zareza na zaglavlju kreveta
Poslanica koričanima treće poglavlje glava deveta
Žalim sve vas kraljice subotnjih kava
Za vas su klasa pastirice, muzare iz stada krava
Želim svakog stereoidiziranog egomanijaka koji jutrom sjeda u mečku
Više nego li žalim
Majku koja nema svom djetetu ni za kupiti zvečku
Žalim urednice ženskih novina
Čiji je novinarski vrhunac uradak stupidnog naslova poput kako biti lovac, a ne lovina
Žalim političare, karabinjere potplaćene žandare, sirovine konduktere
Žalim hodajuće silikonske mase bez naznake inteligencije
Prijateljice koje te gledaju kroz okvire tvog broja konfekcije
Ljude bez mašte
Nosioce globalne infekcije
Žalim zbog sira i salame, nepotrebne vike i galame
Žalim one s manjkom ideala
Zbog snova zguranih na dnu emocionalnih bunara
Žalim zbog lažnog morala
Najglasnija je uvijek ona koja bi svima dala
Žalim zbog tvog danas i tvog sutra
Žalim što nemam
A puši mi se
Vutra
Žalim vas zbog milijun stvari Isto kao što i ti zasigurno žališ jer sve više uviđaš da ti je stvarno stvarno mali
Žalim i zbog moje štikle
Trave nikad nikle
Žalim vas zbog masu sranja, obećanja ludom radovanja
I zbog ničega ne žalim
Cijelo
ja se samo
šalim



eto

18.06.2006. u 23:21 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Letimični pregled mog unutarnjeg stanja. Nade, strahovi, moje suze i moji osmijesi... Jedino mjesto na kojem mogu pokazati sve svoje emocije bez straha... teško je osjećati tako puno, a znati da ne smiješ pokazati gotovo ništa...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
url urla ne kužim se ja u ništa, aaaaa neka mi netko pomogne........

vlat i ja

Tko si ti, mala vlati, tko sam ja?
Zašto ti, mala vlati, zašto ja?
promijenimo se, mala vlati, ja i ti,
budi ti, mala vlati, što sam ja,
da te pitam, mala vlati, tko si ti,
što mi radiš u tom polju, vlati, ti,
i što sam ti, mala vlati, tko si ja?

Vesna Krmpotić

preporuke

Viktor Ivančić - BILJEŽNICA ROBIJA K.
Tihomir Mraović - PRONAĐENO IZGUBLJENI RAJ, VRIJEME LJUBAVI
Marlo Morgan - TIHI ZOV AUSTRALIJE