DiGiTAl crocodile

srijeda, 20.06.2007.

People this is the End

Dosao je i taj dan ljudi moji kraj skolske godineeeee,heyyyy.Stani malo!!!Zar je stvarno????Da,daa,loooool.rolleyesrolleyesrolleyesNemogu vjerovati godina dana ubijanja,mucenja,izlaganja udarcima i ostalim nacinima gubljenja krvi.Sta cete,proslo doci ce opet,heh e da ljudi moram promjeniti da vise nisam 1.e sada 2.e TSRB,svoj vam prosjek necu recizalivenzaliven da me netko ne premlati npr.kralj gagulic ili ella kraljica,lol.AL cu vam reci da sam mnogo toga naucio kroz ovu godinu,upoznao divne,krasne,predivne osobe,stekao prave lude frendove i jos kojestaroflroflthumbup.Kao sto se zna sad cu po cijele dane lijencarit,mora netko i to.Truditi cu se da sto pametnije iskoristim vrijeme nevjerujem da ce ici ali moram probati. A da se sto bolje opustite poslusajte zimmer frei od Hladnog pivapartypartyparty i uzivajte.Naravno moj razred nece ostati citav,ispravka*:Naravno moj razred nije ostao citav.Zao mi je nekih ali sto cemo vi koje sad ocekuje popravni drzim vam figeyesyes.Eto malo od mene pozzzzzwavewave
- 21:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.