ne budite me

Srijeda, 30. travnja 2008. godine



Ovaj tjedan mi je baš nekako naporan.
Ponedjeljak mi je bio "udaran".
Imala sam posla preko glave, a još su mi se desila i neka sranja koja su me psihički dotukla.
Uz sve to imam i upalu grla, desni krajnik mi je otečen i boli me.
Po noći ne mogu spavati, budim se po nekoliko puta (a to mi se već dosta dugo nije dešavalo).
Od upale grla bole me i uši, a jučer me je bolila i glava.
Ma kažem ja, treba mene odvesti na otpad i ostaviti me tamo ;)

Danas je situacija na polu malo bolja.
Imam posla preko glave, ali mi još nitko nije sjeo za vrat pa mogu u miru i tišini raditi.
I iskreno se nadam da ću danas konačno završiti jedan veeliki posao koji mi stoji već danima.

Inače sam dosta dobro raspoložena.
U subotu idem u Zagreb u svatove kod bratića.
Imat će vjenčanje (i kćerkino krštenje) u crkvi i nakon toga ručak u restoranu.
Netko je rekao da će nas biti 30-ak, ali mislim da će nas biti i malo više.
Odlučila sam da ostanem prespavati kod brace pa ću se doma vratiti u nedjelju popodne.
Već smo odlučili da ćemo otići pogledati neku predstavu.

Stalno razmišljam o godišnjem odmoru.
Bojim se da će mi s obzirom na moju lošu sreću svi planovi propasti.
Već sada vidim da će mi financije biti glavni problem jer kako god uštedim koju kunu tako mi neki novi trošak iskrsne.
Tata i mama mi isto nemaju baš novaca pa im pomažem koliko god mogu.
Ako bude potrebno skupit ću sve svoje kune i eure za bratićeve svatove, a za more ću podići i kredit kao treba ;)
A valjda će mi i netko od rodbine udijeliti koju kunicu za more ;D
Tata mi je pao u nesvjest kada sam mu rekla da idem na Brijune za godišnji odmor.
Misli da ći morati puno platiti hotel.
A ni ne zna da hotel u koji ja idem ima jedva jednu zvijezdicu ;)
Nisam sigurna ni da li ima struje i vode :D
....................
....................
....................
Evo nikako da završim post, pišem ga već 5 sati (s prekidima naravno).
Sad sam imala neke klijente iz Mađarske, izlomila sam se dok sam pisala njihova imena s onim crticama i točkicama (éöá).

Ako sve bude po planu sutra idem sa tatom i mamom u toplice na kupanjac.
Jedva čekam, plivat ću satima. I malo se cvrljiti na suncu.
Volim sunce. Volim kad je toplo ;)

A idem sada šljakati. Danas neću ni ići doma na pauzu.
Toliko za sada od mene.
Želim svima sunčan, topao i ugodan 01. Maj.
Lijepo se provedite i odmorite.
Pusa svima.



30.04.2008. u 09:17 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (15)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svašta pomalo

Linkovi

Blog.hr

malijanica
stručnjak
idealno loša
.:idealno loša:.
ljubičasta mandarinica
Miss Lynn
excones
teta nimfeta
temple of love

amazing hit counters
Best Buy Store

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic