Image Hosted by ImageShack.us

''Pao je samo onaj koji više ne vjeruje da ponovno može ustati...''
---------------------Image Hosted by ImageShack.us Trpljenje se uništava trpljenjem, i ako covjek sve pretrpi, slobodan je od svega i tada mirno živi u Kristu, a to znaci: u pravoj radosti i miru. A tko bježi pred trpljenjem, nikada nece biti osloboden njega. Image Hosted by ImageShack.us
TI ZNAŠ
Ti znaš da je moj križ težak, Ti znaš da ne mogu dalje... Ti znaš da mi nitko ne može pomoći, Ti znaš da ni od koga, osim Tebe, snagu ne mogu dobiti... Ti znaš...
I zato Te molim... NE da skineš križ s mojih leđa, NE da me oslobodiš i digneš na let neba, NE...
Neka bude, neka traje, samo... Nek moje lice bude iznad praha, nek u mojim zjenama blista Tvoja prisutnost. Nek umor mojeg osmjeha Tvojom čvrstinom zrači. Nek moj križ bude TVOJ BLAGOSLOV! Image Hosted by ImageShack.us
Pater noster, qui es in caelis, sanctificetur nomen tuum; Adveniat regnum tuum. Fiat voluntas tua, sicut in coelo et in terra. Panem nostrum quotidianum da nobis hodie. Et dimitte nobis debita nostra, Sicut et nos dimittimus debitoribus nostris, Et ne nos inducas in tentationem; Sed libera nos a malo. Amen.Image Hosted by ImageShack.us
---------------
'' Bože, daj mi strpljivosti da prihvatim ono što ne mogu promijeniti, snagu da promijenim ono što mogu promijeniti te mudrosti da to dvoje razlikujem...''Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Ispitaj ljepotu zemlje, mora, prorijeđena i svuda prisutna zraka; ispitaj ljepotu neba..., ispitaj sve te stvari. Sve će ti odgovoriti: Gledaj nas samo i promotri kako smo lijepe! Njihova je ljepota kao njihov hvalospjev. No, ta stvorenja, tako lijepa a ipak promjenjiva, tko ih je stvorio ako ne netko tko je lijep a nepodložan mijeni?
Aurelije Augustin

petak, 30.03.2007.

evo me napokon...

tako ljudi.....evo mene nakon duuuuugo vremena.....
nisam baš puno pisao što zbog mog ultradobrog kompjutora....što zbog škole...
bleh.......i još štošta...

e ovak....danas se sve nekako odvija brzo.....svi nekud žure...a zašto? Jer moraju....
Većinu stvari koje činimo, činimo zato da bi mogli u miru živjeti...npr: plaćamo račune, radimo svakodnevno, idemo u školu...itd......a sve kako bi mogli poslije toga mirno živjeti....

Ali....živimo li mi poslije toga mirno? Kada se to uvuče u svakodnevnicu, naviku....ima li čovjek poslije
svega toga vremena za sebe?....a što mi smatramo pod ovim ''mirno živjeti '' ? Najčešće je to: puno
imati, dobro zaraditi....ne brinuti o ničemu....A je li čovjek rođen za stres i žurbu? Može li čovjek unatoč svoj današnjoj žurbi izbjeći stres? Može! Evo što kaže Phil Bosmans:


"Ljudi žive sve dulje, ali ne i sretnije. Najprije rade da žive, a onda rade i zaboravljaju živjeti. Još uvijek misle da je čovjekova sreća u ovome: puno imati, dobro jesti, dugo živjeti. Usprotivi se tome! Ti si više od svoje funkcije, više od posla, zvanja, rada. Ti si prvenstveno čovjek da živiš, da se smiješ, da ljubiš, da budeš ´dobar čovjek´. A to je zapravo jedino važno na ovome svijetu".


A isti taj čovjek kaže ovo:
"Humor i strpljenje su deve na kojima prolazimo svaku pustinju."
Humor... smješak....treba sve proći sa smješkom...ne u depresiji i sivilu.....ali treba i strpljenja...
treba imati nade....treba biti strpljiv i onda kada se čini da nema ništa od svega....jer....tko zna......sve dođe u svoje vrijeme....

I opet:
"Budeš li mogao potpuno uživati male stvari, prebivat ćeš u vrtu punom sreće."

Kad se čovjek nauči oduprijeti depresiji, sivilu i stresu...gledat će na svijet puno ljepše....uživat će u onome što mu se pruža, naučiti će cijeniti druge....i sve će mu biti puno jasnije, sjajnije i ljepše...
jer....kaže naš Phil:

"U mrkloj noći vidimo, koji puta kroz vlastite suze, najljepše zvijezde."

- 21:40 - ...Viči... (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni
Zovem se Ivan i ići ću u 2. razred opće Gimnazije.....
Free Hit Counters koliko vas ima...
Volim
konje, jahati, čokoladu, dobro društvo, zabavu, svoju vjeru, ići na Framu, dobar vic, uh ima toga....
Ne volim
sarkazam, kemiju, dvoličnost, kemiju, laži, kemiju, kemiju...