Image Hosted by ImageShack.us

''Pao je samo onaj koji više ne vjeruje da ponovno može ustati...''
---------------------Image Hosted by ImageShack.us Trpljenje se uništava trpljenjem, i ako covjek sve pretrpi, slobodan je od svega i tada mirno živi u Kristu, a to znaci: u pravoj radosti i miru. A tko bježi pred trpljenjem, nikada nece biti osloboden njega. Image Hosted by ImageShack.us
TI ZNAŠ
Ti znaš da je moj križ težak, Ti znaš da ne mogu dalje... Ti znaš da mi nitko ne može pomoći, Ti znaš da ni od koga, osim Tebe, snagu ne mogu dobiti... Ti znaš...
I zato Te molim... NE da skineš križ s mojih leđa, NE da me oslobodiš i digneš na let neba, NE...
Neka bude, neka traje, samo... Nek moje lice bude iznad praha, nek u mojim zjenama blista Tvoja prisutnost. Nek umor mojeg osmjeha Tvojom čvrstinom zrači. Nek moj križ bude TVOJ BLAGOSLOV! Image Hosted by ImageShack.us
Pater noster, qui es in caelis, sanctificetur nomen tuum; Adveniat regnum tuum. Fiat voluntas tua, sicut in coelo et in terra. Panem nostrum quotidianum da nobis hodie. Et dimitte nobis debita nostra, Sicut et nos dimittimus debitoribus nostris, Et ne nos inducas in tentationem; Sed libera nos a malo. Amen.Image Hosted by ImageShack.us
---------------
'' Bože, daj mi strpljivosti da prihvatim ono što ne mogu promijeniti, snagu da promijenim ono što mogu promijeniti te mudrosti da to dvoje razlikujem...''Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Ispitaj ljepotu zemlje, mora, prorijeđena i svuda prisutna zraka; ispitaj ljepotu neba..., ispitaj sve te stvari. Sve će ti odgovoriti: Gledaj nas samo i promotri kako smo lijepe! Njihova je ljepota kao njihov hvalospjev. No, ta stvorenja, tako lijepa a ipak promjenjiva, tko ih je stvorio ako ne netko tko je lijep a nepodložan mijeni?
Aurelije Augustin

nedjelja, 03.12.2006.

''Knjige''

Je li vrijedno, kad osjetimo pritisak, kad nas zadese teškoće, odustati?
Nije!!!!!!!
Negdje pročitah da nije dobro preskakati loše stranice života...............
Ne, svakako nije dobro..........te nam stranice mogu itekako pomoći,
u njima možemo vidjeti svoj odraz, a kad ga jednom ugledamo, bit će nam lakše listati druge stranice.....

Ali, mi ljudi, kakvi smo, slabi, popustljivi, nestrpljivi, otrgnemo te stranice, pravimo se da ih nije ni bilo......ali, i ako ih otrgnemo, slova ostaju, ostaju tragovi, ostaje pritisak, teškoća...........rađe otrgnimo korice nego te stranice......
Kad vidimo korice ili naslov, pomislimo ''to je dosadno, ne želim to'', ali izgled vara, pa tako i korice,
one naše korice...........naša vanjština.........

Zato ljudi čitajte redom, ne preskačite stranice, strpljivo podnosite svoj križ, svoje teškoće, jer, ako budete strpljivi, jednom će te shvatiti da je vrijedno sve čitati........

- 20:08 - ...Viči... (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni
Zovem se Ivan i ići ću u 2. razred opće Gimnazije.....
Free Hit Counters koliko vas ima...
Volim
konje, jahati, čokoladu, dobro društvo, zabavu, svoju vjeru, ići na Framu, dobar vic, uh ima toga....
Ne volim
sarkazam, kemiju, dvoličnost, kemiju, laži, kemiju, kemiju...