Image Hosted by ImageShack.us Žljm. - Don't drink and drive, smoke and fly!! - Blog.hr

Don't drink and drive, smoke and fly!!

15.02.2007., četvrtak

Žljm.

Metallica je sranje. Jedno veliko sranje. Ali ja ju volim. I to jako. Onu staru.
Toliko ju volim da mi stara Metallica može zaslijepiti prevelike promašaje nove. Njezina originalna glazba toliko je nadahnjujuća. Te su stvari............................nema te riječi kojom ju opisati.
Pretprošle godine prvi se sam put ozbiljnije susrela s njihovom glazbom. Prije toga sam čula samo nekoliko njihovih sranja preko sestre. Tada me ulovio i njihov stil oblačenja. Voljela sam ju. Ali većinom onu novu. Nedavno, polako sam se počela mijenjati. Stil me potpuno prošao. Nitko tko me vidi na cesti nebi rekao da slušam ovu vrstu glazbe koju slušam. Ali me ova muzika totalno ospjednula. U zadnje vrieme ju slušam stvarno kad god mogu. To toliko sve vraća u normalu. Ovo je postalo kao narkotik. Stara Metallica stvarno se ističe. Ne, nisu oni prvi počeli svirati thash. To je prvo učinio Venom. Ali po pjesmama, po njihovoj kvaliteti, Metallica se toliko uzdignula od njih. I od ostalih bendova koji su ih pokušali prestići.
Venom i Exodus nisu bili niti blizu Metallici. Ali sada jesu. Metallica je postala takva...komercijala i postala je ........"prihvatljiv bend". Išli su na Top of the pops. Mislim da to niti jedan pravi thrash bend nikad nebi napravio. Toliko izdao. Zašto? Jeli to zbog para? Slave? Ne znam. James Hetfield je kad je bio mali u jednom časopisu rekao da bi želio svirati glazbu i od nje živjeti. To mu je i uspjelo. Zanima me je li on sretan zbog načina na koji je postao slavan i stekao pare. Slavu su svakako imali i prije izlaska Kill 'em all-a. Dakle, čini se da su problem pare, ili? Nie mi jasno. Nebi stvarala nikakve anti-metallica stranice jer me stara toliko fascinira da ne želim vrijeđati taj bend. O Napsteru također ne želim pričati. Ne zbog ljutnje nego jer ne želim trenutno.
Unatoč svemu tome, ja Metallicu i dalje volim.
I to jako. Onu staru. Makar je postala jedno veliko sranje. I mrzim ju...
P.S. Ovo se ništa ne odnosi na Cliffa Burtona. On je bilo i sad je jedina prava legenda Metallice. Rest in peace.











Dragi moji, mislim da je ovo zadnji post na neko vrieme. Blog mi e dosadio. Vratit ću se za mjesec, dva, tri, pet. Kako mi se bude dalo. Na komentare ću odgovarat.
Nisam nikad misla ću ovo sve jednom reći..smijeh


Voli vas vaša Hella. I prvi put kažem - Sandra.
mah

<< Arhiva >>