Image Hosted by ImageShack.us Ja se sviđam tebi, a ti meni? - Don't drink and drive, smoke and fly!! - Blog.hr

Don't drink and drive, smoke and fly!!

14.10.2006., subota

Ja se sviđam tebi, a ti meni?

Eo, moj najdraži MSN je proradio. Neda mi se pisat kak moram ulazit u njega. Komplicirano. Jer mi je komp prepun virusa za koje sam "JA" kriva. Da.
Jučer bijah u Gajnicama. "Malo" mjestašce, tj. kvart. Da. Ima zanimljivih ljudi.
O paranoji u busu neću ni pričat. (koji smo btw., promašili)
Jeste li ikad vidjeli nekog ko ima samo plave čarape (bez cipela!) i plavu vrećicu zakrpanu na čarape. Što mislite, kak ti ljudi hodaju? Čudno.
I lika kojem kad staneš na šuzu povrijeđeno pusti stup i primi se za drugi, da pritom ti izpsuje sve žive i mrtve.
Ili možda LIKA koji ima iste šuze ko tvoja raska?
(Svaka sličnost sa stvarnom osobama i događajima je slučajna.)
Zatim se nađeš u mokroj travnatoj rupi iz koje se nekako trčeči ipak uspiješ izvuć. Trčeči svom snagom.
Potom se učlaniš u Sliovateljski Savez. naughty



Eto.

ajte lipo bokparty

vaša Hella

<< Arhiva >>