Riou's Inten City https://blog.dnevnik.hr/intencity

utorak, 16.09.2008.

Ti

Mi















Gledam ovu našu sliku i prisjećam se tog dana kada smo bili na kavi sa Petrom. Izgledamo tako sretni skupa. Ovo mi je definitivno najljepša naša slika. Imam ju na polici i baš ju gledam. Vidi se kako ljubav isijava iz nas. Želim te sada tako grliti :) Znam da i ti to želiš. Dođi mi što prije srećo moja da budemo skupa.

Moja draga se zove Nina, i ima 23 godine. Jest da je malo starija od mene, ali izgled to ne sugerira. Jako je pametna cura, uskoro će diplomirati za razrednu nastavu. Ponosan sam na nju. Zašto, pitaš se vrli čitaoče? Jer je u svakom aspektu prekrasna. Ima prelijep osmjeh i oči, prekrasnu tamnosmeđu kosu i fini meki trbuščić. Obožavam njen nosić. Volim ga grickati :P Dobra je osoba, svima nesebično pomaže, što ju katkad zna koštati. Ljudi jednostavno znaju iskoristiti tu dobrotu ponekad. Uvijek se brine za mene i u svemu me podržava. Volim te zbog toga ljubavi moja. Moja si i nedam te nikome.

Trenutno spavaš, i baš zamišljam kako se uvlačim u krevet, a ti me onako polusnena zagrliš i poljubiš, pa zaspimo zajedno :) Volim te :*

~Ljubeko

16.09.2008. u 00:46 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

U izradi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis