Riou's Inten City https://blog.dnevnik.hr/intencity

utorak, 02.09.2008.

AH Klasici.

Nešto me puklo danas tako da nisam učio. Budem nakon ručka. Zašto klasici u naslovu. Pa danas mi je puklo da slušam malo starije stvari, čitam stare postove i malo si zamislim kako je bilo prije dvije godine. Bome sam puno prošao u te dvije godine. Od promjena poslova, do upisa na fakultet, OD PROHODAVANJA SA CUROM (da se ne osjetiš zakinutom :P) pa do intelektualnih (moždanih?) promjena.

Kako sam odlučio da ću objaviti zbirku pjesama, nikako da krenem sa prevođenjem onih engleskih. Teško je sad to prevoditi jer ipak su pisane na drugom jeziku, drukčija je poruka i rima. Zato moram nešto iskemijati, možda napisati neku novu pjesmu. Jer sam odlučio da će zbirka imati pedeset pjesama. Neznam je li to dovoljno za zbirku pjesama. Guglao nešto jesam, ali nisam našao. Mogao bih ju nazvati Trilogija. Dvoznačan naslov. Proći će tri godine otkad pišem pjesme, a i započeo sam trilogiju, za sada imam Trilogy i Trilogy Part 2. Naravno, to sad treba i prevesti. A kako da prevedem nešto što MORA biti na engleskom da iznese to što sam htio? U problemima sam s tim.

Faks me izluđuje. Štos je u tome što mi je prva godina bila super, ali moja lijenost je dovela do toga da ne položim neke ispite i sje*** par predmeta. Zatim je došla druga godina u kojom sam upisao te stare ne položene predmete i još neke nove, ali i to malo što sam imao nisam dao tako da sam u istim starim problemima. Majka mi govori kako su već mnogi moji vršnjaci pred krajem fakulteta dok ja lovim zrak na prvoj, odnosno drugoj godini. Meni se sve više čini da fakultet nije za mene, ali vidjet ćemo do zime.

Pošto me draga zvala, nemam baš sad previše vremena da iznesem tu sve što sam mislio iznjeti (iznijeti? iznesti?) tako da idem.

~Alex

02.09.2008. u 16:01 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

U izradi

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis