inspektor Clouseau1

četvrtak, 17.01.2008.

5 brzina+rikverc (tko bolje vozi)

Jučerašnji dan za mladu djevojku I. P. iz Rovinja baš nije bio uspješan. Ona je zbog neopreznosti svojim VW Polom završila u moru. Na parkiralištu u Ulici Aldo Rismondo, umjesto u rikverc, ona je ubacila u prvu brzinu, te zajedno s autom sletjela u more.
Srećom, u blizini su se našla dvojica muškaraca (priznajem, nisam bio ja) koji su je spasili hrabrim skokom u hladno more, razbivši staklo izvukli iz automobila.
Prvo što sam pomislio bilo je: sjajno, spriječena je tragedija. Drugo što sam pomislio bilo je: čekaj malo, umjesto u rikverc, ona je ubacila u prvu brzinu!!!! Pa kako je to moguće, zar ona nema položen vozački ispit?
Treće što sam pomislio bilo je: ništa čudno ipak je žensko u pitanju!
Čekaj Clouseau, kako to misliš ipak je žensko u pitanju, upitah sam sebe. Ti dakle misliš da su žene lošiji vozači od muškaraca?
Hm, pa zar nisu, koji bi (trijezan) muškarac umjesto u rikverc ubacio u prvu? Ne poznajem ni jednog takvog. I tada su krenula pitanja, dvojbe, nedoumice i prisjećanja.
Zaista, tko bolje vozi, žene ili muškarci?
Prvo što mi je palo na pamet bila je žena koja je jučer vozila iza mene sa upaljenim dugim svjetlima. Uzalud sam mahao i signalizirao da ugasi duga svjetla, nije pomoglo tako da sam ju nakon pet minuta mahanja morao pustiti da me pretekne. Ili možda ona vozačica koja je neki dan mrtva hladna usred najveće prometne gužve izletjela sa parkinga bez žmigavca i provjere ima li koga na cesti. Još se čudila zašto joj svi trube! One koje se prestrojavaju bez žmigavca više ni ne brojim.
Da, takve gluposti muškarci nikad ne bi napravili, siguran sam.
Dakle, što bi muškarci u prometu napravili a žene ne bi?
Muškarci bi:
- mrtvi pijani sjeli za volan i svoje najbliže prijatelje odvezli u smrt
- u naseljenom mjestu vozili 120 km/h
- bjesomučno se utrkivali se od semafora do semafora s nekim sebi sličnim primjerkom
- vozili bez vozačke dozvole neregistrirani auto
- snimali se kamerom/mobitelom dok voze 220 km/h
- u suludim noćnim vožnjama u punoj brzini prolazili kroz raskrižja na crveno svjetlo
Dovoljno?
Dakle, žene možda nisu baš najvještiji vozači ali sigurno nisu opasne za volanom kao muškarci.
Zaključak: muškarci možda voze bolje ali žene voze sigurnije!
Kad bismo svi vozili kao žene, trgovci autodijelovima trljali bi ruke jer bi prodavali enormne količine farova, žmigavaca, blatobrana i branika ali bi bilo puno manje stradalih po cestama.
Drage vozačice, budite malo opreznije, pripazite na položaj mijenjača, našminkajte se prije vožnje, a ako to i ne stignete budite bez brige, mi znamo da ste vi lijepe i bez friškog ruža i maskare, a frizure su vam ionako uz trovremenski taft besprijekorne 24 sata.
Pozdrav od Clouseaua, oprez u prometu, naročito vi pored mora :))

17.01.2008. u 23:00 • 39 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

misli i avanture inspektora Clouseaua

hit counter

free web counter

Linkovi

Inspector Clouseau

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr