inspektor Clouseau1

četvrtak, 22.11.2007.

Bajka 2. dio (bio sam u pravu)

Revoltiran besmislenom i skupom predizbornom kampanjom u prošlom sam postu iznio način na koji bih ja potrošio taj novac. Svjestan vremena u kojem živim namjerno sam u naslov stavio riječ "Bajka".
Znam da se mnogima moj plan učinio naivan i nerealan. On to doista i jest. Ali to ne znači da je neostvariv. Istodobno je i plemenit i moralan. Ima li boljeg načina da se potroši ogromna količina našeg vlastitog novca, nego da se pomogne onima kojima je pomoć potrebna. Da sam bio u pravu potvrđuje i današnja izjava Zorana Milanovića da je novac potrošen u predizbornoj kampanji bačen novac!! Na žalost, nije imao petlje taj novac potrošiti na "moj način". Ni on, a ni Sanader, a ni ostali. Ta činjenica dovoljno govori o njima samima, a i nama šalje poruku. A ja ću imati o čemu razmišljati do slijedećih izbora.

P.S. Ely, imaš kolače (ostvareno, ha,ha... :))))

22.11.2007. u 22:14 • 44 KomentaraPrint#

utorak, 13.11.2007.

Bajka (da sam ja političar)

Svima su poznati trenuci kada se malo porječkate sa svojim boljim (lošijim) polovicama. Moja bolja polovica tada obično kaže: "kako si mogao biti fin, pristojan, kulturan, nježan, romantičan itd. kad smo hodali, a pogledaj se sad". U tim trenucima ja joj obično kažem: "to je bila predizborna kampanja dušo".
Da, predizborna kampanja. Vrijeme kad je sve dopušteno, kada se briše granica između istine i laži. Vjerojatno vam je kao i meni zlo od političara i njihovih obećanja, namještenih osmijeha i u Photoshopu pomlađenih lica. Jedva čekate da sve to prođe i da napokon prestane taj medijski napad na našu psihu i na naše živote. U cijeloj toj priči o kampanji meni nije jasno da li političari stvarno misle da sve te reklame doista utječu na naše odluke ili im se živo fućka. Ja mislim, da ljudi ionako znaju kome će dati svoj glas bez obzira na njihove preizborne poruke. Zaboga, pa mi znamo tko su oni i što nam (ne) rade. Zar bi zbog tri tjedna agresivnih reklama trebali promijeniti mišljenje i povjerovati u njihova prazna obećanja?
Najgore u svemu je da to jako puno košta. Prema službenim podacima u ovoj kampanji potrošiti će se nešto preko 100 milijuna kuna! Prema nekim neslužbenim procjenama taj je iznos barem 50% veći od čega polovica otpada na dvije vodeće stranke.
Kako uludo potrošen novac, jednostavno bačen!
Razmišljao sam što bih ja učinio s tim novcima da sam vođa jedne od vodećih stranaka.
Za početak, uopće se ne bih oglašavao u medijima, osim za kratke najave pojedinih akcija. Akcije bi bile slijedeće; najprije bih najtežim i najhitnijim bolesnicima kojima je ugrožen život platio skupe operacije u inozemstvu. Zatim bih najlošije opremljenim bolnicama kupio uređaje, koji su im prijeko potrebni za donekle normalan rad. Dječjim domovima i domovima umirovljenika, kupio bih klima uređaje i slične potrebne uređaje (nove igračke, namještaj...).
U suradnji sa informatičkim tvrtkama donirao bih računala najlošije opremljenim školama. Đacima putnicima bih sagradio stajališta da ne moraju na otvorenom po snijegu i po kiši čekati autobuse. Onima koji nemaju mogućnost javnog prijevoza, probao bih kupiti neko vozilo ili organizirao prijevoz na neki drugi način.
U četiri najveća grada kupio bih četiri stana, koja bih dodijelio najsiromašnijim obiteljima. Osnovao bih zakladu za stipendiranje siromašne i nadarene djece.
Dio novca bih donirao udrugama koje se bave edukacijom mladih u borbi protiv ovisnosti.
Na kraju, organizirao bih veliki besplatni koncert (u četiri velika grada) na kojem bi se ljudi opustili i dobro proveli. Doveo bih ja i strana imena da se i s njima provedu ali njima bih morao platiti :((
Nakon svega ovoga postavlja se pitanje da li bih pobijedio na izborima.
Baš me briga, jer ja svoj novac ne bih uludo potrošio.
Za razliku od "pravih" političara!



13.11.2007. u 19:04 • 44 KomentaraPrint#

subota, 03.11.2007.

Jer mi to zaslužujemo!?

Znate li za koje zanimanje je potrebna iznimna vještina laganja i manipuliranja i što bolje lažeš bolji si u poslu?
He, he, znam što ste pomislili - političar!
Ne, ne, ne, odgovor je marketingaš, preciznije oni mudrijaši koji kreiraju reklame koje gledamo na tv-u i slušamo na radiju.
Neću pisati o tome kakve sve bespotrebne proizvode nam podvaljuju svaki dan već ću malo o tome kako nas tretiraju u tim reklamama, što nam poručuju i kako nam bezočno lažu. I što je najgore bez ikakvih (loših) posljedica po njih.
Reklame koje se kod nas objavljuju možemo podijeliti u dvije osnovne grupe: reklame za muškarce i one za žene. Ovaj put neću o reklamama za djecu (sakupi ih sve!!)
Kod mužjačkih reklama su mi najzanimljivije reklame za pivo i reklame za žilete.
Pitanje za muškarce, jeste li se ikad probali obrijati u tri poteza kao onaj maneken u reklami? Jeste! Nadam se da je hitna pomoć brzo došla i zaustavila krvarenje. Ali vrijedi trenirati jer kad uspijete onda će vam se baciti u zagrljaj jedna od onih 90-60-90 komada s reklame. Do tada, zadovoljite se sa svojim boljim polovicama (tko ih ima).
Reklame za pivo su moje omiljene reklame, jednostavno obožavam gledati reklame za pivo. Najdraže su mi one za Pan i Ožujsko a Karlovačko je zadnjom autoironičnom serijom s onom trojkom koji grle flašu "koju zaslužuju" napravilo veliki pozitivni iskorak tako da nisu u ovom osvrtu.
Kod reklama za Pan mi je dirljiva iskrenost i hrabrost kojom su kreatori pristupili izradi reklama i karakteriziranju likova. Oni nisu nimalo idealizirani, sve su to obični ljudi kao i mi, igraju pikado, roštiljaju, zidaju na gradilištu, kartaju, masni su, debeli i nimalo simpatični. Kreatori tih reklama su se očito poveli mišlju da će ljudi kupovati Pan zbog toga što u tim reklamama vide ljude koji su gori od njih samih!?
Kad je izašla prva iz serije reklama za Ožujsko pod egidom "žuja je zakon" svi su graknuli jer se žena prikazuje kao inferiorna u odnosu na svog mužjaka. Ona se sirota sredila, dotjerala a on, đubre jedno, to nije ni primjetio nego je nasrnuo na flašu. OK, reklama je bila šovinistička ali one koje su slijedile poslije su bile tisuću puta gore! U sljedećima se žene opisuju ne samo kao glupače nego kao retardirane kurve. Kako drugačije objasniti reklamu sa izgubljenim psićem u parku u kojoj ženska u jednom danu upozna frajera i odmah s njim ni pet ni šest ode u krevet. Ili aktualnu u kojoj muž ženu na prevaru navede da mu kupi pivo jer kao sutra mu dolazi punica na čaj kojeg slučajno više nemaju doma. Ona se kao zadnja kokoš pobrala u dućan da usreći mamicu a on joj svinja uvali da mu kupi pive. I to sve pred prijateljima! Koga on voli, nju? Neeee, žuju i frendove! Jer žuja je zakon, a ne zakonita.
Reklame za žene, do sad navedeno je bio mačji kašalj u odnosu na bisere u ženskim reklamama. Stvarno me zanima da li postoji žena koja vjeruje da će joj trepavice biti 8x ili čak 12x veće ako koristi reklamiranu maskaru.
Posebna kategorija su reklame za deterdžente koje su toliko glupe da je to zastrašujuće. Najdraže su mi one kad zaliju ženu s litrom motornog ulja u kombinaciji sa sladoledom, masti, i čime sve ne i onda njenu majicu kao kuhaju, peru u onom akvariju i za četrdeset sekundi izlazi snježno Photoshop bijela majica.
Ili čudotvorni deterdženti koji u jednom potezu skidaju kamenac star dvjesto godina s vaše pipe ili pločica u kupaonici. Najgore od svega je da te reklame lažu a to ne bi smjele (po zakonu). Zamislite kad bi to bilo normalno i u drugim poslovima. Primjerice, dođeš kupiti novine na kiosk a kad tamo novine debele samo 24 stranice ili kupiš auto bez airbaga a u reklami su rekli da ih je osam ili odeš u mesnicu po prekrasno meso iz reklame, a tamo žlundre i masnoća.
Zamislite da kupujete avion prema reklami: dobar dan, ja bih kupio vaš avion, onaj koji prima 8 putnika i ima dolet od 1200 km. Evo izvolite, ali znate ona slika u novinama i tekst su bili simbolični. Naš avion naime prima 4 putnika i ima dolet od 200 km. Ali cijena zbog toga nije nimalo niža.
Ako se nađete u sličnoj situaciji a nemate novaca pri ruci preporučujem neku od kartica koju nude naše banke. Te su kartice naime čarobne, jedna se reklamira: kupite 100% a platite samo 9%. He,he,he... Jedna druga se reklamira: s našom karticom kupovanje je pravi užitak. Ja sam se upitao što je s plaćanjem ali to je već neka druga priča mada i za takve situacije imate kredite. Ozbiljno, uzmete kredit kako biste vratili dug koji ste napravili na kartici jer ste povjerovali da možete platiti samo 9%. Uzmite sljedeću situaciju, Božić se bliži (iako je u Kiki već više od tjedan dana ako je vjerovati reklami na radiju) a vi se brinete kako ćete kupiti sve one bespotrebne stvari za koje će vas uvjeravati da su vam neophodne za Božić. Ne brinite se, jedna od naših banaka vam nudi blagdanske kredite. Osmijeh na lice, bit će sve u redu.
Ali to nije sve! Znate li vi da ste već mogli imati 100.000 kuna na računu za vrijeme dok ste čitali ovaj moj post. Točno tako se reklamira jedna banka: "dok ste slušali našu reklamu mogli ste već imati novce na računu."
Nakon svega ovoga sjetih se da je jedan američki lanac brze hrane nedavno platio masnu kaznu jer su u reklami stavili sliku hamburgera koja je bila veća od realne slike hamburgera. Opravdali su se time da je maneken koji je držao hamburger imao jako malu ruku. Nije pomoglo!
Kod nas je takvo što nemoguće. Zašto? Jer mi to zaslužujemo :))

03.11.2007. u 14:13 • 45 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

misli i avanture inspektora Clouseaua

hit counter

free web counter

Linkovi

Inspector Clouseau

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr