utorak, 04.09.2007.

Dijalog

- Vragolasta si!
- Ma nisam…..
- Što ako se zaljubim u tebe?
- Ne smiješ se zaljubiti u mene.
- Hm..kako misliš ne smijem?
- Pa ne smiješ si dozvoliti da se zaljubiš, zar ne?
- Nemoj me to pitati.

Pogled izravno u oči, drugačiji nego inače, tijela pripijena….Stojimo.
Pogledaš u zvjezdano nebo, uh, koliko je bilo zvijezda tada ili smo ih samo mi toliko vidjeli. Zagrliš me, privučeš me sebi, čvrsto me držiš, ne mogu se ni pomjeriti, niti to želim.
Poljubac, i on je bio drugačiji. Nekako vatreniji. Udaljavamo se…
Uzmeš me za ruku, povučeš me k sebi i opet me poljubiš. Odlaziš na jednu stranu, ja na drugu, moj prijedlog.
Ne smijemo biti viđeni. Nikako! Ljudi bi odmah krojili priče….Koji ljudi, briga me, briga me za ljude. Ali ne smije nas NITKO vidjeti.
S vjetrom u leđima i blještavilom u očima nađem se u prolazu. Ti dolaziš s druge strane. Približavaš mi se. Još jedan poljubac, samo još jedan za večeras, iako sam tako nezasitna. Drhti mi tijelo. Da, poljubiš me. Otišla sam kući baš sam bila sretna, presretna. Pjevala sam….


- Posebna si i vrijedna truda!
- Hvala, lijepo od tebe.
- Molim! Kad je tako. Što te duže znam sigurniji sam.
-
Zaspala sam s pramenom kose preko lica koji je mirisao na njega. Smijem se.....


- 00:17| 41 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (16)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (14)
Ožujak 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Free Website Counter
Get a Free Website Counter




Image Hosted by ImageShack.us

Za sve one koji se žele javiti izvan svijeta blogera, evo mail: auris9@net.hr


msn: auris-9@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us









Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
pogled unatrag
indigo
sanja
Rose And Butterfly
Grof V.
promatram, razmišljam
PROROK (!)
Lucy013
prilagodba na tijesnu kožu
I.M.
tonko
dr. Zloba Spasoje
Sa okusom soli
Crvena
Enantiodrom
Vitae...
Orator, -oris, m
marsijanka
diana11
Dream_Maker
bijeli koralj
Nemam pojma
| Samo reci istinu
Festina lente
catcherova odjavna špica
Snenost
aplles
Brunx
Little