četvrtak, 02.08.2007.

SMSanje

Situacija 1
Trebala sam se naći na moru s frendom kojeg nisam vidjela nekih 5 godina.
Pošaljem mu sms i pitam ga kako će me prepoznati?

Odgovor je bio ovakav: «Najzgodnija vukovarka. To si ti. Samo me zanima da li još imaš kratku kosu?»

Ja naravno sva happy….
I pošto je nešto iskrsnulo nismo se ipak vidjeli. No dražesni mladić je preuzeo inicijativu, šalje ovakav sms: «Pa hajde da se dogovorimo da se nađemo drugi vikend u Zagrebu, to nam je na pola puta.»
Napisala sam da nije problem, da čak imam gdje i biti, jer mi tetka tamo živi, pa nije bed.
Njegova poruka: «Imam i ja gdje biti…A i možemo uzeti negdje sobu?»
Pitam što ćemo raditi u sobi (he, malo se pravim glupa)…
Odgovor: «Ja bi radio sve što ti voliš, a valjda bi se malo ljubili pa bi prešli na nešto konkretnije, ako se slažeš naravno.»

Situacija 2
Još jedan moj frend, iako smo nekad bili nešto malo više od prijatelja…Čujemo se tu i tamo jer živi i radi u Zagrebu, a nekad doleti do Slavonije.

Jučerašnja njegova poruka: «Halo mlada damo, pa gdje si ti, jesi na godišnjem ili se radi….»

Odgovorim već kako to ide, da sam došla s mora i tako. Pitam ga kako je on i te forice.

Druga poruka: «Radim još uvijek, za dva tjedna ću na godišnji pa ću do vas malo, planiram na more ali nešto mi se bas i ne da, ako ne odem onda ću ostati u gradu cijeli godišnji. Kakva je situacija kod tebe na ljubavnim planovima? Ja sam se opet sjebao, opet kriva….»

- vidite nekakve skrivene namjere koje ja «ne vidim»?????Što li će biti kad dođe na godišnji? Vjerojatno isto što i prošli put, ipak je to Anđelin prijatelj sa stubišta???? Sjećate se Anđele valjda?


Situacija 3

Oh, ovo baš ne znam kako da vam dočaram tako da shvatite. Uglavnom, recimo da se radi o jednom dragom mi virtualnom prijatelju kojeg još nisam upoznala, napominjem: KOJEG JOŠ NISAM UPOZNALA. Dogovaramo sastanak, a valjda će i to uskoro doći, taj dugo očekivani trenutak.

Pitao me da mu mailom pošaljem neke fotke s mora. Rekla sam da ću poslati, ali on je rekao da bi bila baš fora kad bi me on mogao slikati. Onda sam sva znatiželjna upitala što bi radio s tom slikom.

Odgovor: «Čuvao bih je za uspomenu za sva vremena. Ni ti ni ja ne znamo kako će se naše poznanstvo manifestirati dalje kroz vrijeme pa mi je svaka tvoja slika izuzetno vrijedna.»

Bingoooo!

U daljnjem nastavku dopisivanja spomenem da me glava baš boli i da me dođe izmasirati ili ima neki drugi lijek?

Odgovor: «Pa možda čak i imam lijek za tebe! Zove se KVnD – Kap vode na dlanu! Tako bih te pazio dok ne zaspiš. Možda bi ti pomoglo. Šta misliš?»

Nevjerojatno, ali napisao je baš ono što sam htjela da napiše i to sam mu i rekla. Njegovo tumačenje toga je bilo da je najbolje imati zahvalnu ženu, pružiš joj sve, ona ti vrati stostruko. Čak je rekao da je i sebični ga zbog toga. No, ja se ne bi složila. Pa sam mu napisala da većina muškaraca tako razmišlja, ali da to ne govore, jer nisu iskreni.

Odgovor: «A što mi vrijedi lagati? Nema smisla! Laganje samo pokvari stvari. Ja volim sve reći kako je pa makar ne bilo lijepo. Iskreno, tebe bih baš sada volio imati do sebe pod plahtama. Da te mazim, šuškam, masiram.»

Jučer sam se čula sa dečkom iz situacije 1, ali kasnije sam htjela koju poruku poslati. Vidim on ne piše, ajd idem ja prva. Pošaljem sms sadržaja «Spavaš?» - kratko i jasno….On odgovara da je u gradu s frendom.
Sad ja upotrijebim onu glupu, staru, ofucanu, fuj foru i otipkam nešto ovako: «Ups! Malo sam fulala, nisam tebi htjela poslati poruku. Nešto mi se previše motaš po glavi.»

Odgovor: «Sad sam malo ljubomoran na tog što si mu htjela poslati poruku.»


Otprilike sad znate što se događa kod mene, mislim, ne događa se, ali naslućuju se neke potencijalne akcije…..
Koji sms vam je onako najbolji?????

I oprostite mi zbog previše riječi «pitao, pitala, pisao, pisala» itd.


- 18:18| 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (16)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (14)
Ožujak 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Free Website Counter
Get a Free Website Counter




Image Hosted by ImageShack.us

Za sve one koji se žele javiti izvan svijeta blogera, evo mail: auris9@net.hr


msn: auris-9@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us









Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
pogled unatrag
indigo
sanja
Rose And Butterfly
Grof V.
promatram, razmišljam
PROROK (!)
Lucy013
prilagodba na tijesnu kožu
I.M.
tonko
dr. Zloba Spasoje
Sa okusom soli
Crvena
Enantiodrom
Vitae...
Orator, -oris, m
marsijanka
diana11
Dream_Maker
bijeli koralj
Nemam pojma
| Samo reci istinu
Festina lente
catcherova odjavna špica
Snenost
aplles
Brunx
Little