četvrtak, 06.12.2007.

Jednostavni bookmarker za Windows aplikacije (mouse gestures)

Nisam dugo pisao, nisam bio doma, nisam imo vremena i slicno. Sad se to sve promijenilo.

Citam sad maloprije jedan tekst od kojih 50ak stranica u PDFu, i sizim, jer moram svako malo scrollat. Nisam nasao mogucnost da mogu postavljati svoje bookmarke...

Aha, da, za svekoliko pucanstvo koje ne zna sto je to bookmark - to je recimo, kad nadjete nesto bitno u knjizi, onda na neki nacin oznacite. Ja obicno ili napravim uho (onako preklopim jedan vrh stranice da izgleda kao mali trokutic), ili ukoliko ucim iz neke skripte onda zasaram nekakvu zvjezdicu sa strane, tako da bude vidljiva. Ili, ako si zapisujem nekakva predavanja u text-file, pisem natuknice, a onda stavljam sa desne strane hrpu zvjezdica - *********************. Na taj nacin obiljezavam one stvarno meni vazne dijelove teksta, tako da mi bude lakse pretrazivanje jednog dana.

Dakle, da se vratim na PDF tekst koji sam citao. Citam i naletavam na stvarno bitne stranice koje bih si zelio nekako obiljeziti. Ne svidja mi se ideja da moram vrtiti kotacic na misu, vec bih vise volio da na neku kombinaciju tipki (recimo Ctrl-Alt-strelica) setam izmedju tih bitnih stranica na koje sam postavio bookmark.

No, da nastavim dalje. Kako obiljezavati ovakve stranice. Nevezano uz aplikaciju. Ono sto bih ja zelio je da ja na nekakav pokret misem (mouse gesture) obiljezim stranicu koju trenutno citam. Glede mouse gesturesa, Opera recimo ima u sebi integriranu podrsku za upravljanje pomocu pokreta misem. Nije uvjet da mora bit pokret misem, moze biti i kombinacija tipki, ili glasovno upravljanje. A moze i sve zajedno, pa si korisnik odabere njemu najintuitivniji nacin obiljezavanja.

Sad, treba razgraniciti. Da li zelim vidjeti ovakvu mogucnost u Acrobat Readeru ili zelim vidjeti u svim aplikacijama u Windowsima. Meni bi vise odgovaralo u svim aplikacijama u Windowsima, ali za pocetak, vjerojatno se moze i kontaktirati Adobe da ubaci ovakav feature u neku noviju verziju Readera. Cemo vidimo.



P.S. Danas sam skuzio da je Gibson uspio sloziti automatski stimer gitara, sto je bila jedna od mojih inovacija. Mislim, nije isti potpuno princip, jer ja sam se bazirao na gudace instrumente, i stimanje ispod konjica, no, ideja je vrlo vrlo slicna. Ustvari, ja idiot, sad mi je palo na pamet gdje cijelo vrijeme fulavam. Isti taj robot-guitar se moze iskoristiti za bilo koji zicani intrument! Maaaaa, budaaaleeeeeee!!!!!! Objasnit cu u nekom od narednih postova na sto sam mislio... Budala... headbang

No, dobro, pouka price bi bila - ako imate ista pametnog sto ste smislili, nemojte mislit da se netko vec sjetio toga. rolleyes Vjerojatno je, i isto kao i vi odmahnuo rukom uz komentar 'ma netko se vec toga sjetio, garant'.

headbang

- 01:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner