nedjelja, 25.11.2007.

MMS parking

Novost iz radionice kreativnih ideja. zubo

Svi znamo za SMS parking, neki ga cak i koriste. Ja ne; ne volim placati parking. No, gledajuci malo taj SMS parking, palo mi je na pamet da bi se cijeli taj proces tipkanja poruke sa brojem registracije mogao malo i ubrzati (iako je i trenutni princip jako lijepo i jednostavno rijesen).

Svodi se na sljedece:
- otvoris mobitel i ukljucis kameru
- slikas si registracijsku plocicu
- posaljes kao MMS poruku na odredjeni broj
- server koji dobije MMS poruku uz pomoc OCR aplikacije prepoznaje znakove na reg. plocici i salje ti poruku o placanju parkinga

Nazalost, trenutno postoji puno ogranicenja... Nema teorije da bi ovo sada moglo proraditi kako spada, medjutim, kroz par godina bi itekako moglo postati neizostavni dio zivota. Recimo, sto ako slikamo po noci, reg. plocica se nece vidjeti. Ovo zapravo i nije problem, jer ce se s pojavom novijih mobitela i osjetljivost senzora poboljsati, a uz postojece algoritme za manipulaciju slikama (popularni Photoshop ih ima brdo u sebi), i iz najmracnije slike se mogu izvuci bitni podaci. Sljedeci problem je opticko prepoznavanje znakova, no znanost i na ovom podrucju jako napreduje, tako da ni to ne vidim kao neki problem, uostalom, neuronske mreze postaju neizostavni dio bilo kakve inteligentnije aplikacije.

Sam proces provjere placanja reg. plocice - kontrolor moze istim principom doci, poslikati tablicu i usporediti sa nekom koju server trenutno drzi u bazi. Nisam siguran, ali nacuo sam da Google razvija softver za usporedjivanja slika. Sad, da li stvarno razvijaju ono na sto ja mislim - ne znam. Ideja je da ja posaljem sliku koju trazim, oni meni pronadju sve slicne slike. Znam da je komplicirano, ali kog briga... belj

U iscekivanju neceg ovakvog u buducnosti, pozdrav svima... mah

- 16:04 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner