utorak, 09.10.2007.

Jeste ikad poslali e-mail krivoj osobi?


Ja nisam. Ali mi je nesto palo na pamet dok sam sad bio u Zagrebu za vikend.

Naime, ako ste brzopleta osoba i imate velik adresar u Outlooku, onda se ponekad potkrade pogreska, te poslani e-mail ode na krivu adresu.

Ja bi reko da sam naso jedan cool-fancy nacin kako rijesiti taj problem. :)

Zapravo, treba slozit aplikacijicu koja ce se integrirati u Outlook i koja ce prije slanja na glas procitati e-mail osobe kojoj je mejl napisan, te ce tek nakon odobrenja korisnika poslati e-mail. Naravno, vecina ljudi ce odmahnuti glavom i reci - pih, kome to treba. Meni sigurno ne treba, ali mislim da bi se naslo barem milijun korisnika koji bi suhim zlatom platili takvu aplikacijicu.

Ideja je zapravo bazirana na tome da su ljudi pod puno jacim utjecajem zvucnog oblika signaliziranja, nego vizualnih. Takodjer, mislim da mala kucica u kojoj pise 'da li ste sigurni da zelite poslati e-mail' bas i nema smisla i da vjerojatno nitko to ne bi niti pogledao, jer je jednostavno presitno. :) Ovako je problem rijesen zvucnim upozorenjem.

Sad samo treba pronaci nekoga tko ce taj programcic napisati. :) Ja ne znam... :) I imam ideju za jos jednu malo opsezniju aplikaciju za koju cu morati traziti investitore (ne, nije LiveParty)... :)

- 23:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner