utorak, 25.09.2007.

Sve nase propale ideje


Dakle, decki i cure,

svi mi smo imali ideje za koje smo shvatili da su se pojavile na trzistu prije nego smo uspjeli reagirati, patentirati i slicno. To je jedan od razloga pokretanja ovog bloga. Imao sam i ja jedno omanje brdo ideja za koje je netko drugi pobrao slavu. No, jednostavno, kad je covjek inovator, onda je inovator i u svemu vidi novi nacin rjesavanja problema. Iz vase koze ne mozete pobjeci. Stoga, nemojte se previse zamarati sa 'propalim' idejama, nego krenite gledati stvari oko sebe, razmisljajte, smisljajte, pronadjite drugi nacin kako rijesiti isti problem, cak ne mora biti ni jeftinij, nego samo drukciji.

Konkretno, kad sam bio mladji, imao sam i ja par ideja koje su tako 'propale'. Recimo, kompresija podataka u memorijskim chipovima (nakon dve godine IBM patentirao), zatim neke tehnologije koje se danas koriste u nekim ASUS maticnim plocama (noise reduction i neke opcije vezane uz overclocking), a koje sam smislio pred par godina jos. To je zapravo samo potvrda da moj mozak ispravno radi, koliko god to suludo zvucalo. :)

Jedna inovacija za koju znam da sam osobno zasluzan je bila Thermaltake Volcano7 - hladnjak za procesore koji je prvi uveo termalnu regulaciju brzine vrtnje. Dakle, sto je procesor topliji, ventilator brze vrti i obratno. Poslao sam mejl deckima u Thermaltake i objasnio i opisao nacin regulacije. Nakon dva mjeseca - Volcano7 je dosao na trziste i uveo revoluciju u racunalnoj industriji. Danas, kad pogledate, svaki procesor ima termalnu regulaciju brzine vrtnje ventilatora. Cak su i neke opcije koje se koriste u danasnjim mobilnim procesorima (Enhanced SpeedStep i AMDov pandan toga) dosta zasnovani na necem sto sam predlagao u mejlovima koje sam slao AMDu, intelu i IBMu.

Novaca nisam dobio, slavu nisam pobro, ali sam dobio ono najvaznije - potvrdu samom sebi da nisam glup i da moji izumi nisu besmisleni.


Za sve vas koji imate pametne ideje, inovacije i slicno i niste pohlepni. Kontaktirajte proizvodjace, no prije toga pitajte pravnika za savjet. :) Ja nisam nikog pitao za savjet, pa sam tu gdje jesam, besplatno dijelim svoje ideje i nadam se cudu. :)



I jedan univerzalni savjet za one koji se zele obogatiti... Pokusajte smisliti nesto bez cega nitko ne moze zivjeti, a sto kosta manje od 3kn. :)

- 21:55 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner