Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us


"Čovjek bez mašte je čovjek bez krila."
Muhammad Ali


"Sudbina nije stvar slučajnosti, već je stvar izbora; to nije nešto što treba čekati, već nešto što treba postići."
(W. Jennings Bryan)

"Ljubav gradi mostove gdje ih nema."
(R. H. Delaney)

"Samo su dva tipa ljudi na ovom svijetu – dobri i loši. Dobri bolje spavaju, ali čini se da loši više uživaju u satima kad su budni."
(Woody Allen)

"Jedina stvar koju se ne može reciklirati je izgubljeno vrijeme. "
Chauser








Credits

Voxybaby
Ashley's Blog
Ruby Nelle



srijeda, 23.01.2008.

fali mi...

- 01:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.01.2008.

Ima me pa nema me

Malo sam tu, malo nisam...
Nije da mi se neda pisati, vec sam se jednostavno zasitila bloga... pa uzimam na velike mahove jos vece pauze...
Lagano sam se privikla an metropolu i njezine cari, cak sam pocela i izlaziti, ali cekam da dodje proljece i malo zatopli ,e onda mi nece biti kraja..
do daljnjeg, uzimam pauzu...ucim i ljubim...
malo dozivljavam sokove.... jer netko tko mi je prije znacio sve, danas mi znaci malo manje...ali ta osoba ce postati otac..
oni koji su me citali na samom pocetku zanju tko je ON http://inmydreams.blog.hr/2006/09/index.html#dan11

- 16:57 - Komentari (7) - Isprintaj - #




Copyright © 2008! Inc. All rights reserved. Created by VoxyBaby. Adjusted by Ruby Nelle. Powered by Blogskins.com.