Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us


"Čovjek bez mašte je čovjek bez krila."
Muhammad Ali


"Sudbina nije stvar slučajnosti, već je stvar izbora; to nije nešto što treba čekati, već nešto što treba postići."
(W. Jennings Bryan)

"Ljubav gradi mostove gdje ih nema."
(R. H. Delaney)

"Samo su dva tipa ljudi na ovom svijetu – dobri i loši. Dobri bolje spavaju, ali čini se da loši više uživaju u satima kad su budni."
(Woody Allen)

"Jedina stvar koju se ne može reciklirati je izgubljeno vrijeme. "
Chauser








Credits

Voxybaby
Ashley's Blog
Ruby Nelle



nedjelja, 09.12.2007.

novi pocetak ili bolje receno pocetak kraja....

o da.. nije me bilo citavih mjesec i pol, ali za sve to imam opravdane razloge... Nisam se odmarala i opustala, da barem jesam...nisam vas stigla ni citati ni komentirati i zbog tog mi je jako zao, nadam se da cu sad to sve nadoknaditi, duboko u sebi prizeljkujem da me niste otpisali, jer prolazila sam kroz nekoliko gadnih situacija... ali eto sad sam kolko tolko dobro, makar se situacija ni priblizno nije smirila...
Svi znate da sam u metropoli i da, ajmo rec uzivam, barem je bilo prvih nekoliko tjedana, ali sad... nema ni u od uzivanja... mozda se zalomi koji dobar dan,ali to je maksimum... zivim za odlazak u svoj topli dom svojoj toploj obitelji...
fali mi puno toga... ipak sam ja kcer jedinica, tesko mi je,ali prilagodila sam se i to dosta dobro.. promjenila sam se na bolje, razmisljala sam o stvarima u svojem zivotu i zakljucila koliko sam u nekim stvarima bila u krivu,a koliko u pravu... sredila kockice i pokusala svesti zivot na neku zelenu granu. nije to jos to,ali s vremenom ce sve sjesti kako treba.
uvijek kad sam imala neke probleme ili neke stvari koje su me mucile dosla bi tu i sve izbacila iz sebe, ali ovaj put nisam imala za to snage, jednostavno bilo mi je pretesko natipkati nekoliko recenica,mozda bi mi bilo lakse i sve bi prije bilo kako treba,ali eto.... nisam, ne znam ni sama zasto.
od kad znam za sebe svakom covijeku sam pruzila jednaku sansu kod sebe... nikad nisam slusala traceve, vec sam upoznala ljude i tek onda ocijenila kakvi su... ovaj put me to kostalo jako puno zivaca... vjerovala sam osobi koju nisam uopce poznavala, zbog koje sam narusila nekoliko prijateljstava..a sve samo zato jer me prvi dojam gadno prevario..
sada se doslovce jedva izvlacim iz tog sranja...
ona idilicna ljubav i onaj idilicni muskarac nisu zapravo bili toliko idilicni... nakon svadje i prekida,stizale su prijetnje koje i dan danas stizu,vrijedjanja... nesto sto sam mislila da mi se nece nikad dogoditi... no lagano to krece prema kraju, barem se nadam... nakon zabrane dolaznih poziva sa nekoliko brojeva s kojih me zvao pa sve do blokiranja sms poruka, ovim putem se zahvaljujem t-mobile(ovcima) na pomoci, hvala vam...jedino ne mogu obrisati korisnicki racun na yahoo mailu,ali jednostavo ne odlazim tamo vise,sve sam promijenila...
u petak je bilo 79 odbijenih poziva na mom mobitelu, a jucer su stigli zadnji mailovi puni uvreda... nadam se da je to sve i da ce ta nocna mora prestati, jedino ako ovo nije zatisje pred buru,ali znam jedno, on je samo pas koj laje, a ne grize... plasi me..ali ovog put ja se nedam... jedino me psihicki slama.....

- 16:30 - Komentari (10) - Isprintaj - #




Copyright © 2008! Inc. All rights reserved. Created by VoxyBaby. Adjusted by Ruby Nelle. Powered by Blogskins.com.