Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Web Site Counter


MySpace Layouts



LJUBAVNI SMS-ovi

Poslat ću ti vjetar da
miluje ti kosu, za svako
jutro poslat ću ti rosu,
poslat ću ti mjesec da
u mraku ti sja, a što se
tiče poljupca to ću osobno ja.

Ja ti nudim ljubav,
ja ti nudim sreću, nemoj
se uplašiti, prevarit te
neću. Ja ti pružam ruke,
ja ti pružam sebe, a ostalo
zavisi od tebe.

Kad srce osjeti ljubav
i brzo zavoli, ta ljubav
ponekad jako zaboli, al
moje srce neće nikad
prestati tebe voljeti, ma
koliko da boli nek boli i
dalje te voli.

myspace layout



Ljudi kažu da je ljepše
živjeti u raju, a ja kažem
da je ljepše u tvom zagrljaju!
Možda sam grešnik pa ne
stignem do raja zato me
nikad ne pusti iz svog zagrljaja.

Svaki put kad se nad gradom
spusti noć teško mi je jer u
prazan krevet moran poć,
tad iz mog oka suza krene,
jer i ove noći, ljubavi moja,
ti nisi kraj mene.

Ja ću tebe noćima sanjati,
tvoje ime nečujno dozivati,
ti si vizija mog sna ljubavi
moja daleka. Oči moje traže
te, usne zovu te, dođi molim
te jer ludo volim te.

Ja... pogledom pratit ću te,
dodirom hrabrit ću te,
zagrljajem branit ću te,
poljupcima hranit ću te,
zauvijek voljet ću te.

Trebaš mi kao zora sunce,
kao tijelu srce, kao suncu
mrak, kao kiši kap, kao
plimi oseka, kao tišini nemir,
kao krv veni, tako ti trebaš meni.

Divno je sklopiti oči u suton
kristalan kao led, u snu ljubiti
usne tvoje kao med, a kad ujutro
probudim se i vidim da nisi tu
poželim se vratiti svome snu.

Pišem ti poruku i tebe
se sjećam, kad ti se javim
bolje se osjećam, ovom
porukom ja se tebi javljam
da ne misliš da te zaboravljam.

More je duboko, valovi se
kreću, nemoj me zaboraviti
ni ja tebe neću. Obale
plaću, kamen drijema...
tužno je kad poruke od tebe nema.

MySpace Layouts



Truju me tvoje oči i taj
njihov pogled, truju me
tvoje usne i taj lijepi osmijeh,
ipak sad dok na koljenima
klečum, molim Boga da se
od tog otrova ne izliječim.

Poljubac je stisak što
ništa ne boli! Kad te
netko ljubi znaj da te voli.
Poljubac je ruža što divno
miriše, a najviše te voli
onaj tko ovo piše!

Od tebe me dijeli velika
daljina...a tako mi je potrebna
tvoja blizina! Da osjetim
tvoj pogled na sebi i da
zauvijek pripadaš samo meni.

Želim ti biti san u najlljepšoj
noći! Riječ ljubav što niz
usne će proći! Misao što ti
se po glavi mota! Želim biti
iskren dio tvoh života!

Tiho, tiho teče rijeka!
Moje srce tebe čeka!
Moje oči tebe traže!
Usne šapču sve najdraže!
Moja poruka bliži se kraju...
DA TE VOLIM NEK SVI ZNAJU!

Doći ću noćas na krilima sna.
Bez ijedne riječi ali znat ćeš
da sam ja! Poljubit ću te nježno
i nestati u noći! Znam, mislit
ćeš na mene kad otvoriš oči!

Myspace layouts



OGLAS: Pobjeglo mi je srce!
Samo mi je ostavilo poruku da
odlazi tebi. Pa ako ga vidiš uzmi
ga sebi i nedaj mu da luta
već nek kraj tebe vječno lupa.

Ovakav je bio plan da te
volim jedan dan! Ali dan
je vrijeme kratko, a tebe
voljeti je tako slatko.
Ma bolje je meni bez tog plana,
da te volim svakog dana.

Sanjati snove mnogo je lakše nego
pričati o njima jer svaki san
izriče želju, a svaka prava
želja ostaje skrivena!

Kakva je razlika između
zvijezde i tebe? Kad vidim
tebe želja mi se već ostvarila!

Danas sam se smijala
1864 puta. Čudno, isto sam
toliko puta pomislila na tebe.

SMS-bomba. Zadatak: bombirati
tebe.Šifra *** prihvaćena.
Start za 3 sekunde.
3…2…1…Status promašaj,
cilj je previše sladak!

MySpace Layouts



Da je jedna zvijezda mjerna
jedinica za ljubav, onda ni
cijeli nebeski svod ne
bi bio dovoljan da ti
kažem koliko te silno volim!

Gusari bi mi zavidjeli
kad bi znali
koliko si ti
rijedno blago!

Ljudi su s razlogom izmislili
ljubav, a ti si bez
razloga dodao kraj!

Ako nekog voliš, voli
ga polako. Sve što ide brzo,
ide naopako. Ljubav
koja brzo plane,
brzo se i gasi. Ljubav
koja tiho teče,
vječno život krasi!

Ha, stigla ti je poruka
i sad misliš kako netko misli
na tebe. E pa nitko
ne misli na tebe, nikoga
nije briga za tebe i
nitko te ne voli…..
više od mene!

MySpace Layouts



Kada bih ja bila ti,
a ti da si ja, ja
bih tada rekla tebi,
odnosno sebi, da ja,
ustvari ti, volim sebe,
odnosno tebe, više od
sebe, tj. Tebe, ovaj
mene, uh koga ono!?

Ako ti se sve smuči,
ako te život zaboli,
sjeti se da postoji netko
tko misli na tebe i
tko te jako voli!

Tako malo stvari čini
život moj, ali ono što
mi fali, poljubac je
tvoj. Tako malo stvari
čini život moj, daj
ponekad nazovi, isti mi je broj.

Nekad se ne poznajemo
jer se predugo znamo!

Znaš li da je bijela
čokolada Milja pobijeljela
od muke kad je
doznala da nije slađa od tebe?!?

Teško je biti nitko i
ništa onome tko je
tebi sve, ali život ide
dalje i ne pita boli li ili ne!

myspace layout



U njega sam zaljubljena,
a tebe volim. Njemu
želim sreću, a za tvoju
se molim. Njega gledam,
tebe vidim. Njega želim,
tebi se divim. Zbog njega
umirem, a zbog tebe živim!

Ako ti godine oduzmu nadu,
ako ti zli ljudi sreću
ukradu, ako ti duša
lagano vene, sjeti
se da zauvijek imaš – mene!

Na tebe ću prestati
misliti kad tišina progovori,
kad se spavalica
obraduje zori, kad ruža
izraste iz stakla, a smijeh
se začuje iz pakla.

Dugogodišnja ljubav
pretvara se u naviku,
dugogodišnja mržnja u
opsesiju, dugogodišnji rat
u agresiju, a ja 5 minuta
bez tvoje poruke
padam u depresiju.

Bog je stvorio tri svjetla:
jedno da svijetli danju,
jedno noću, a treće
najljepše, stavio
je u tvoje oči!

MySpace Layouts



Voljeti nekog, a ne biti
s njim isto je kao
biti kažnjen, a ne
biti kriv!

Krava kravi kaže MU,
a ja tebi I LOVE YOU. Koza
kozi kaže ME, a ja tebi
VOLIM TE. Svinja svinji
kaže ROK, a ja
tebi šaljem CMOK!

Čovjek ne gospodari sobom,
a najmanje svojim osjećajima.
Zavedi mi um i imaš moje
tijelo, pronađi mi dušu i
imaš me zauvijek!

Abeceda ide u ritmu abc,
brojevi idu u ritmu 123,
glazba ide u ritmu do
re mi, a ljubav die
u ritmu ja i ti!

Prestat ću te voljeti.
Prestat ću te željeti.
Prestat ću s tobom
ljubav dijeliti.
Prestat ću ti poruke
pisati, ali tek kad
prestanem disati!

Ako me voliš, ne pričaj
nikom. Ako me
želiš, ne daj me
nikom. Ako me ljubiš,
ljubi me nježno.
Ako ni jedno od toga
nije, vrati mi srce,
oprošteno ti je!!!!!!

Ako odem u nebo prije tebe,
na svaku ću zvijezdu
napisati tvoje ime,
tako će svi anđeli
znati koliko mi značiš…

Kad vidiš pticu u
visoku letu, sjeti
se mene u daleku
svijetu, gdje god
odeš putovima
svijeta, gdje god
sunce sja, nikad nikog
nećeš naći da te
voli kao ja!

Kad se iskreno voli,
ni razdvojenost ni
vrijeme ne mogu
nam ništa!

Kad te nema moji snovi
se izgube, moja mašta
zamrzne, moje usne
ne govore moja
duša se izbriše i
sve bol postane!

Kad sklopiš oči svoje,
ja ću doći zlato moje,
da te ljubim, da te
mazim, da te cijele
noći pazim, da te
čuvam od svih zala
jer te volim srećo moja mala!

Kad se sjetim tebe
u hladnim noćima,
bol mi na duši počiva,
srce me zaboli jer
te ono još LUDO VOLI!!!!!

Kad se probudiš jedne
divne noći, ti pogledaj
kroz prozor svoj i
preko najljepše zvijezde
primi poljubac moj!!!


Cursors

..::NiKAdA Mi neCe bItI JaSnO ZasTo sMo sE RasTaLi NaS DvOJe!!!::...

ponedjeljak, 03.04.2006.

EfO MeNe!!!!!!

eiii, pozz svima.... efo mene nakon sto godina....kako bi moja frendica annchi svi je ves znate...reka "pises postove svake prijestupne godine"....al sta se moze ljudi kad mi se neda pista....mal sam lijena.......danas je u skoli bilo onak....al bas ne dobro....dobila sam 5 i 2 iz fizike iz nekih vjezbi......al sta se moze popravit cu VALJDA......eto ljudi to bi bilo to ak bude nekih novosti ja vam se odmah javim....jer bas mi se ni ne da precesto pisat postove.......kada se nis ne dogaca....sve je boring.....nadam se da cete me i dalje posjecivat i ostavljat mi komm.....POOSSSAAA veeejjiiikkaaa svima koji ovo citaju a i onima koji ovo ne citaju.....e da sad sam se sjetila....efo Sretan RODOS majui.....al s velikim zakasnjenjem.......nadam se da ces ovo procitat!!!!!!!!!POSAAA!!!!!

MySpace Layouts


- 18:29 - Komentari (63) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

užiwayteeee


KELLY CLARKSON LYRICS

"Because Of You"

I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself
Cause my heart so much misery
I will not break the way you did,
You fell so hard
I've learned the hard way
To never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake
A smile, a laugh everyday of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid

I watched you die
I heard you cry every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry in the middle of the night
For the same damn thing

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I try my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you
Because of you


MySpace Layouts



MySpace Layouts



FlerT
Ovo sa tobom ljubav nije
ovo je igra sudbine
ja ovako vise ne mogu
ne krivi me

I da sam najgora na svetu
i da sam gresnija od svih
barem po neku lepu rec
od tebe cula bih

Kazi mi, zar stvarno mislio si ti
ako pod noge bacis me
da cu te vise voleti
veruj mi, tako se ljubav ne cuva
tu gde je sumnja ostala
ja necu biti nikada

Jer ti najbolje znas
da mi pokvaris dan
ako u tebe ne gledam
pitas me s kim opet flertujem ja
a to me ubija i ti
na moju senku si ljubomoran
sto svuda prati me
da sam te barem varala ja
da mi zao ne bude...


LiNkOvI:´

..::AnChHy::..
..::IrIss::..
..::SaRaH::..
..::MaJaAa::..
..::RoMaNa::..
..::ToMe::..
..::IjAa::..
..::JelEnAa::..
..::GiRl4KiSsEs::..
..::NuIčKa:...
..::aNuNaA::..
..::tEaAa::..
..::VaNdAa::..
..::DeAtH::..
..::JoSoO::..
..::CrNiAnĐeO::..
..::PoSiOn_HeArT::..
..::JoSiPaA::..
..::MaTeAa::..
..::SoUlFuL::..
..::CrAzYcHiCa::..
..::IcA_VbK::..
..::FiLiPa::..
..::BoSnJaKiCa i SaRiCa::..
..::KikA158::..
..::PuDlIcA::..
..::MaRy::..
..::LoLo::..
..::LuDa mAcHkIcA::..
..::KiSSeLa::..
..::UjAk DiNo::..
...:SaNy:...
...:MaRaC:...
...:ShYgIrl:...
...:ChIcA:...
...:AdRi:...
...:AnDrEA:...
...:AnGeL:...
...:aMeRiE:...
...:DoMbA:...
...:SkAtEr gIrL:...
...:TeNa:...
...:RuDi_656:...
...:iVa:...
...:TeNa:...
...:AdRIaNa:...
...:#Maja# :...
...:ExTrAoRdInArY gIrL:...
...:MaTeA-FiLIpA:...
...:DaJaNa, mOniKa, MaRiNa, pETRa:...
...:aTiNa:...

meni jako super pjesma:

Shakira

Hips Don't Lie

Ladies up in here tonight
No fighting, no fighting
We got the refugees up in here
No fighting, no fighting

Shakira, Shakira

I never really knew that she could dance like this
She makes a man wants to speak Spanish
Como se llama, bonita, mi casa, su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You make a woman go mad
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

And I'm on tonight
You know my hips don't lie
And I'm starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is perfection

Hey Girl, I can see your body moving
And it's driving me crazy
And I didn't have the slightest idea
Until I saw you dancing

And when you walk up on the dance floor
Nobody cannot ignore the way you move your body, girl
And everything so unexpected - the way you right and left it
So you can keep on taking it

I never really knew that she could dance like this
She makes a man want to speak Spanish
Como se llama, bonita, mi casa, su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You make a woman go mad
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

And I'm on tonight
You know my hips don't lie
And I am starting to feel you boy
Come on lets go, real slow
Don't you see baby asi es perfecto

Oh I know I am on tonight my hips don't lie
And I am starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is perfection
Shakira, Shakira

Oh boy, I can see your body moving
Half animal, half man
I don't, don't really know what I'm doing
But you seem to have a plan
My will and self restraint
Have come to fail now, fail now
See, I am doing what I can, but I can't so you know
That's a bit too hard to explain

Baila en la calle de noche
Baila en la calle de día

Baila en la calle de noche
Baila en la calle de día

I never really knew that she could dance like this
She makes a man want to speak Spanish
Como se llama, bonita, mi casa, su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You know you got me hypnotized
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

Senorita, feel the conga, let me see you move like you come from Colombia

Mira en Barranquilla se baila así, say it!
Mira en Barranquilla se baila así

Yeah
She's so sexy every man's fantasy a refugee like me back with the Fugees from a 3rd world country
I go back like when 'pac carried crates for Humpty Humpty
I need a whole club dizzy
Why the CIA wanna watch us?
Colombians and Haitians
I ain't guilty, it's a musical transaction
Boo-boop-so-boop
No more do we snatch ropes
Refugees run the seas 'cause we own our own boats

I'm on tonight, my hips don't lie
And I'm starting to feel you boy
Come on let's go, real slow
Baby, like this is perfecto

Oh, you know I am on tonight and my hips don't lie
And I am starting to feel it's right
The attraction, the tension
Baby, like this is perfection

No fighting
No fighting


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.myspaceglittergraphics.us


Mrzim tvoj pogled jer me boli,
Mrzim tvoje ruke sto ih druga voli,
Mrzim osmijeh tvoj jer si postao drag njoj,
Mrzim suze jer placem zbog tebe,
Mrzim sve na ovom svijetu
ali samo jednu istinu znam,
da te "ludo volim" i tu vidim kraj...

ovo je pjesma od mene i moje naj frendice....

Elma Sinanovic
Ah tugo, tugo

Sva su pica slaba
nemocni lekari
svakim danom gori
kosmari u glavi
sve mi lici na to
nestacu polako
tugo, tugo

Ah, tugo, tugo
odnela te voda
pored mene zive
sta ce njemu ona
jedva disem
ma pusti me vise
tugo, tugo

Desila se greska
nasli su se skupa
pacijent u krizi
i druga krvna grupa
sve se znalo
al' mi tesko palo
tugo, tugo

Ah, tugo, tugo
odnela te voda
pored mene zive
sta ce njemu ona
jedva disem
ma pusti me vise
tugo, tugo


ovo vam je stih od mog naslova....

"Love is blind"

Love saves everything.
She works her best to save the world.
Sometimes she hurts.
Sometimes she cures.
Sometimes she is a touch.
Sometimes she is a word.
Sometimes she is something.
Sometimes she is nothing.
She is blind,
but she sees everything.

"Ljubav je slijepa"

Ljubav spasi sve.
Radi sve od sebe da spasi svijet.
Ponekad boli.
Ponekad lijeci.
Ponekad je dodir.
Ponekad je rijec.
Ponekad je nesto.
Ponekad je nista.
Ona je slijepa,
ali vidi sve.

RaNa Ko rAnA

Opeko se nigdje nisam
a ipak me pece tu
tu gdje si mi
na grudima bila

Posjeko se nigdje nisam
a ipak jos krvarim
tamo gdje si
svoje gnijezdo svila

Ref.
Rana ko rana uvijek me zaboli
na promjenu vremena
hej boljece me i kad budem
metar ispod kamena

Rana ko rana boli svakog dana
boljece sto godina
hej ne lijece je druge zene
ne moze ni sudbina

Ziva rana svakog jutra
kad se sjetim da si s' njim
i da mirno spavas
pored njega

Ziva rana svake noci
samo kad se podsjetim
da ti mirno spavas
poslije svega

Ref.