(=...ŽiFoT JeDnE TiNeJđErIcE...=)

četvrtak, 07.07.2005.

I"M BACK!!! =P

Hello ljudi! dugo me nije blo a? čak 2 dana! mislim da ste do sada bili sretni što ne morate više čitat niš kad evo mene opet... Ove dane bilo je dosadno osim DANAS! kako je blio guuuuuuušt! Image hosted by TinyPic.comfrendice su otišle na cugu a ja sam ušla u bas kad su one išle do drenove kao da vidimo neko dobro mjesto za pit. i ošle mi gore a ova luđakinja nina nas odvela na GROBLJE kod nekog križa. bože mi oprosti. mislim mjesto je ful okej ali ipak groblje. e da i nina izvali da ćemo kad padne mrak uzet svijeće sa grobova a luda klara joj kaže: jooooj nina ti uopće nemaš poštovanja prema mrtvima, a ja i tena se kidamo od smijeha. i kasnije još klara izvali da joj ovaj križ na groblju nije dobro napravljen kao da je s jedne strane ok a s druge bože sačuvaj i to još onako zabrinuto... bože bolesti!!!! (ide u likovnu školu)nakon nekog pomnog pregledavanja mjesta odlučismo se vratit staroj ekipi kod škole. tamo nije bilo niš posebno... žderali smo bombone i neke čokolade. prežderala sam se ko glupača i nisam mogla više dignut guzicu!!! =P kasnije smo se popeli do getroa i pjevali pjesme... bilo je full zakon. neki tip je zvao muriju pa smo se pokupili negdje gore, u neku zapuštenu kuću... bilo je zakon ali kad vidiš ide murija... glupa nina se sakrila iza nekog stupa a sale cijelo vrijeme neš sere. i pitaju oni nas da kao dal mi znamo do kad smijemo biti vani i koliko imamo godina (bilo negdje 22.50) a mi kao da do 23.00... kao sad smo mi mislili ić kući..... ma daaaaaaaaaa.... i mi kao da moramo ić i pokupili se mi a oni se neš deru za nama. i ošli mi pjevajući, još malo bili na klupicama pa pošli svojim kućama lool! :) sve u svemu bilo je zanimljivo!
a sad brzo čitajte, čitajte!!!! =p nadam se da vam je zanimljivo i pisat ću vam ja još!!!! vooooolim vassssssssss........ :)

- 23:37 - Komentari (18) - Isprintaj - #