Tu i tamo upaljena lampica

subota, 04.06.2011.

Utapanje u napadu

- Alo, daj mi još jednu lozu - obraćam se konobaru dok sjedim za šankom u zatamnjenom kantunu.
- Znaš, nije ti ovo američki film di ću ja počet brisati šank i pitat te što utapaš u alkoholu - posprdno je dodao stavljajući lozu ispred mene
- Ni ne tribaš pitati, ovo utapnje ipak triba proći bez svjedoka - dobacih mu sa kiselim osmijehom

Ispijem tu lozu slušajući lagane zvuke Pink Floyd-a u pozadini. Nisam ni ispio do kraja, a konobar je već stavljao na šank sljedeću!
- Znaš, moga si pričekat bar dok duvan zapalin da staviš sljedeću - dobacih mu.
- Ma, neznam što danas ubijaš, ali očito je da ti ne ide - uzvrati mi
- Ma ovo čudo izgleda ne možeš utopiti, diše pod vodom
- A pod rakijom? - upita me provokativno
- To pokušavam saznati - odgovorim mu sa prislino izmamljenim smijehom
- Javi mi za 10 godina, dotad možda i dobiješ odgovor
- E, vidiš, ja ti sve te odgovore znam
- Pa, zašto ih pobogu opet moraš odgovoriti?
- Sjebano ti je to. Uvik se nadaš da je odgovor možda kriv i onda se zajebeš i skužiš da je odgovor uvik isti - svjestan upravo izgovorenih riječi, ogorčeno ispijem još jednu lozu u nizu.

- Znaš, ima stih u jednoj pismi; čudna je zverčica strast - izgovorim samoinicjativno dok mi je liva novu lozu u praznu čašu
- Znači nju utapaš? - upita me
- Ma ne, utapam život onako rekrativno
- A za strast si naša rješenje?
- Odavno!
- Ajde molim te prosvitli i mene - doda on ironično
- Ignoriraš je, baciš je u najmračniji kutak svoje glave, ali moraš paziti, opasna je ta kučka.
- Ko? Strast?
- Da, da. Tu i tamo ti pobigne iz kuta pa je moraš vatat i vraćat nazad. Kažem ti, prava kučka
- Vidim dosta ti je te loze za večeras.
- Dosta ili ne, istinu ti govorim.
- Dobro, ali zašto bi je drža u kutu?
- To ti je slično nogometu. Kad je imaš i ne zadržavaš je onda imaš najslabiju obranu, a kad je držiš u kutu onda imaš najjači napad ikad.
- Znači tebi je bitniji napad?
- Napad je najbolja obrana, uvik je tako bilo.
- Ma stari, ti si sjeban
- Možda jesan, ali imam napad koji more i jedanaesterce branit.
Ispijem zadnju lozu i krenem prema izlazu dok je u pozadini svirala November rain.

04.06.2011. u 02:30 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Rujan 2013 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Veljača 2011 (2)
Listopad 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Naslov i previše govori s riječima koje se nemogu oduprijeti iz zatočeništva u animiranom filmu...

Linkovi

Pipavo propupavanje

Amazing Counters
Salona ancient ruins