Tu i tamo upaljena lampica

nedjelja, 27.04.2008.

On i ona: razmišljanje

Pogleda iznad mora gdje nebo krije granice svojih mogućnosti probudio je u njoj žudnju za besmrtnošću, Ha, uskliknuo je njen dragi sjedeći pored nje na klupici uvlačeći zadnji dim cigarete. -Vi žene kao da nemate realan mozak, kao da su vam moždane vijuge zapletene u zamršeno klupko od kojeg se ne vide pojedinosti ovog realnog svijeta. -Vi vidite samo apstrakciju - pokušavao je on objasniti neke, ajmo reći, životno filozofske teme. Nastavio je tišim tonom dok su valiovi i dalje udarali o rub rive. -Evo na primjer, ja ugledam cvijet i konstatiram da je crvene boje, dok ćeš ti pročavati položaj cvijeta, misliti kako bi izgledao da je žuti, i još takvih "pojedinosti". -Ajde mi molim te objasni kako vi to žene razmišljate? - zapitao je on nju dok je ona i dalje gledal obzor na kojem su se spajala dva plavetnila.

-Neznam kako da ti objasnim kako mi razmišljamo, jer ni ja necu shvatiti kako vi razmišljate - govorila je ne mičući pogled.
-Mogu ti samo reći razliku - zastala je i pogledala ga.
- Razlika je u tome što ti na obzoru vidiš more i nebo, i vidiš da su oboje plave boje, a ja vidim prostranstvo neograničene slobode koje se prelijeva i putuje kroz široke putove besmrtnosti - zastala je na tren.
-Ti si u pravu, ti razmišljaš onako kako treba, ali ti ja trebam da ti pokažem ljepotu u toj surovoj i ružnoj realnosti, ali isto tako ja trebam tebe da mi pokažeš istu tu surovu i ružnu realnost, da nebih ostala živjeti u oblacima obavijenima ljepotom, i zato zajedno idemo kroz život jer jedno bez drugog ne ide.

27.04.2008. u 23:32 • 2 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2013 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Veljača 2011 (2)
Listopad 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Naslov i previše govori s riječima koje se nemogu oduprijeti iz zatočeništva u animiranom filmu...

Linkovi

Pipavo propupavanje

Amazing Counters
Salona ancient ruins