No Control

utorak, 05.08.2008.

Marijan Ban & Neno Belan Brela 03.08.2008'

Evo ošli mi i na taj koncert...
Doša san na to bez puno očekivanja, ali me jednostavno oduševila kombinacija
Nene Belana na gitari i Marijana Bana na akustari...
Svaka čast Banu na svemu, a Belan je bio strašan...
Sve odreda pisme od Daleke Obale...Prelipo je bilo...
Poslije se naravno nastavilo na šankovima, Ikovac, Apolo, Oseka, sve do 5 ujutro, palo je i noćno kupanje, a ja mora na posal u 5 ipo, tako da san se samo otušira i poša radit, ne moran van ni govorit
na šta san ličia...Evo koja slikica i to je to...Živili...

Marijan Ban
Image Hosted by ImageShack.us


Neno Belan
Image Hosted by ImageShack.us


Ja, Toni, Jura & Marijan Ban
Image Hosted by ImageShack.us


Ja, Toni & Neno Belan
Image Hosted by ImageShack.us



- 00:41 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.