No Control

srijeda, 04.06.2008.

Naslov je nepotreban...

Zbunjena...
Prestrašena...
Ma ZALUĐENA...

Požuda, STRAST...
Želja...Jača je od mene...
Ma makar na JEDNU NOĆ...

Ne...Neće to biti samo sex
i neće to biti samo avantura...
Iako ćemo se poslije samo pozdraviti...

Ti ćeš se vratiti NJOJ,
ja ću nastaviti sa svakidašnjim očijukanjem okolo.
Zavođenjem i odbijanjem.

I onda će opet navečer pasti SMS,
i par lijepih riječi,
pozdrav za LAKU NOĆ,
kao i svake večeri.

A da zaboravimo?
Da se povučemo?
Ili da se ja povučem, nemoguće.
Ma možda bolje TI...

Ko će znati...
JA NIKAD NISAM ZNALA...
Da li si ti znao?

Dodiri...POLJUPCI...
Sada nije kao prije...
Sada me ne ljubiš s osjećajima...
Sada nas veže samo STRAST.

OVISNOST jedno o drugom...
Ma makar prošlih mjeseci i bio sretan s njom,
OĆEŠ LI MOĆI ZATVORITI OČI PREDA MNOM?

Možda...
ALI NEMOJ...Nije potrebno...
Ovo će biti mala TAJNA, tvoja i moja...

Ja i ti, NERAZDVOJNI...
Sanjamo se...
Tražimo se...
Ludimo...
Kada će to prestati?

Kada ćeš mi ZAUVIJEK reći ne?
Ti meni oćeš...Znam..Jednom...
Ali ja tebi neću NIKADA.

"Nema to veze s ljubavlju", kažeš ti...
"Mi smo davno potonuli"...
Ali ja GUBIM PONOS govoreći ti...
Znam da ljubav nikad neće prestati.

Znaš li šta govoriš PIJANIM NOĆIMA?
Govoriš o meni...Mome TIJELU...
Govoriš o nama, našem PROKLETSTVU...

Prokletstvo-ljubav...
Ma samo mi reci...
Reci mi zauvijek ne...

Opet ću izgubiti PONOS
i opet ću te tražiti...
U pričama, pjesmama, pismima...

Opet će me trnci proći
kad prođeš negdje blizu mene...

I gledat ću te...
Neću skidati POGLED...
Gledat ću u tebe...

Ma misliš da sam luda,
misliš da te lažem...
A ne dragi, JA NE TRAŽIM LJUBAV,
ja tražim samo tračak nade...

Ne, NE TRAŽIM JA VEZU....
Ja i ti nikad tako mogli nismo...
Ili si ti mogao, a ja nisam...

NE TRAŽIM JA REPRIZU...
Znam...Ne tražiš je ni ti...
Dovoljno je samo uru-dvi,
da skupa budemo mi...

I onda ću LAGATI SEBE,
da sam te ljubila bez osjećaja...
Da mi ništa nisi značio...
Da je to bila SAMO JEDNA NOĆ...

LAGATI ĆU SVE...
Da si mi avantura...
I na kraju ću uspjeti PREVARITI SEBE...
Ali bez tebe-život dalje ne može...
Ali bez tebe-moje tijelo, duša...NE MOŽE...
- 15:13 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.