No Control

četvrtak, 11.10.2007.

Hardcore Still Lives!!!

Evo u ovome postu ću samo malo napisat o nova 2 albuma hardcore bendova koja sam neki dan kupio u Splitu u Dallasa...
A radi se o bendovima-Madball i Icepick....

Da počnemo s Icepick-om...

Image Hosted by ImageShack.us


Icepick je novi bend nastao pod Jamey Jasta (Hatebreed vocal) izdavačkom kućom pod nazivom "Stillborn Records"....

Jasta je u ostvarivanju projekta (benda) doveo bivšeg pjevača benda "Crown Of Thorns And Skarhead" Lord Azec-a...I njih dvojica su pokretači čitavog benda i ujedno i vokali istoga....

Album "Violent Epiphany" se je stvarao dosta dugo, a izašao je u isto vrijeme kao i Hatebreedov Supremacy...I unatoč tome odmah dobio dobre kritike i veliku prodaju...Naravno tome pripomaže i Jamey Jasta kao vokal...
A i da ne zaboravimo da na jednoj pismi gostuju legende hardcore-a i punka...

Pisma se zove "Real Recognizes Real", a gosti na njoj su redom :
Roger Mirret (Agnostic Front), All Barr (Dropkick Murphys), Paul Bearer (Sheer Terror), Pete Morcey (100 Demons), Freddy Cricien (Madball) i legendarni vokal BodyCount-a Ice-T....


Violent Epiphany je tipični hardcore-metal album nastao pod velikim utjecajem Hatebreeda (logično)...Kako počne album tako i završi...Malo sporo, malo Hatebreedov ubrzani ritam...Sve što mogu reć je da me je ugodno iznenadio debut ovog benda koji će vjerojatno nastavit i snimat još bolje albume...Sigurna je jedna stvar-Icepick će se bez problema nositi sa velikanima tipa Hatebreed i Terror u budućnosti....


Drugi album koji sam kupio je "Infiltrate The System" jednog od najvećih bendova u povijesti hardcore-a ako ne i najvećega (bar meni) Madball-a....

Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Madball koji je svoj prvi album (Ball Of Destruction) izdao davne 1989. godine definitivno ne posustaje...Nego upravo suprotno, učvršćuje svoju poziciju na tronu hardcore scene uz neizbježni Agnostic Front....

Nakon prvog albuma 1994. izlazi "Set It Off" pa 1996. "Demonstrating My Style" koji je po meni jedan od najboljih albuma hardcore-a uopće....
Nakon njega izlazi "Look My Way" 1998. godine pa "Hold It Down" 2000. godine, koji imaju svoje blistave trenutke ali meni nisu ni blizu "Demonstarting My Style"...

Nakon njih izlazi album pod nazivom "Legacy" 2005. godine koji je mene osobno vrlo ugodno iznenadio....(Pogotovo naslovna stvar "Legacy") :-)

I napokon dolazimo do novog albuma "Infiltrate The System" koji otkad mi je ušao u cd-player iz njega ne izlazi...Snimljen mi je na mobitel...Slušalice su stalno u ušima... :-)

Moram reći da je meni definitivno bolji od "Look My Way", "Hold It Down" pa i "Legacy-a" čak i "Set It Off-a"....Osim prvoga (jer je prvi) jedino "Demonstrating My Style" je bolji i predstavlja vrhunac Madball-a...
Što dovoljno govori o kvaliteti albuma...(Naravno ovo je samo moje subjektivno mišljenje....)

Na albumu se nalazi 13 pisama + jedna bonus stvar...I pokušavam konstantno nać malo lošiju pismu ali jednostavno ne ide...Madball se je vratio (nije nikad ni posusta zapravo) skoro jači nego ikad....Ja se samo pitam odakle im toliko inspiracije za sve boljim izdanjima...


Da završimo...Icepick kao novi bend s "Violent Epiphany" i Madball s novim "Infiltrate The System" dokazuju da je hardcore uvik tu...Da nikad ne slabi...To dokazuje onaj poklik od kojega se uvijek naježim kad ga čujem na "Demonstrating My Style"....Taj poklik sad čujem opet na novom albumu...

HARDCORE STILL LIVES!!!!
- 14:54 - Komentari (52) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.