No Control

utorak, 14.08.2007.

Za srce i dušu :-)

Nešto za mene..ne morate ni shvatit....


PROŠLOST

Sanjam o prošlosti, da li je prošlost bila nestvarna.
Da li je morala propasti, u mislima meni uneti tugu i bol.
Beskonačno sažaljenje, povređena osećanja.
Gde je sada moja sudbina, kada više nema ničega.

Okreni se, želi ono sve što nekad bilo je.
Pogledaj se, da li sada može biti kao pre.

Zašto moje misli vuče taj glas što stiže iz daljine.
Osvrt na put koji osta zamnom, odjek reči kojih više nema.

Okreni se,želi ono sve što nekad bilo je.
Pogledaj se, da li sada može biti kao pre.

I svaki novi dan samo je kopija, tako do beskraja sve je utopija.
Moja prošlost i želja za životom, ostali su negde iza mene.

Okreni se, želi ono sve što nekad bilo je.
Pogledaj se, da li sada može biti kao pre.






GLASOVI

Ponovo ista slika problematična, nema sreće na vidiku,
tonem u sećanjima. Letargična misao skroz me je spustila,
do samih granica gubljenja razuma,
i nova nadanja i očekivanja, sada su suvišna.

Nikada prošlost nisam ja preboleo,
Sećanja na one dane kada sebe nisam mrzeo.

Ponekad čujem one glasove što me uznemire,
Zaboravljena lica, blede slike u daljini nejasnih tonova.

Sve ove godine ja sam izgubljen, u svetu poraza i ponižavanja.
Polako nestaje i onaj osećaj za stvarnošću.
Dugo sam tražio sreću u ljudima sa pogrešnim mislima,
reci mi molim te kako se najlakše umire...

Nikada prošlost nisam ja preboleo,
Sećanja na one dane kada sebe nisam mrzeo.

Ponekad čujem one glasove što me uznemire,
zaboravljena lica, blede slike u daljini nejasnih tonova.

- 16:56 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.