No Control

utorak, 31.07.2007.

Bez naslova...

Ponukan nekim novim sranjima izlazim iz mraka i sjene, ko vas jebe ja odsad gledam samo sebe...Mislim, što je život ako sebi ne udovoljavam??
Ja želim uživati u zalascima sunca, u boci vina, u muzici...muzici koja mi odzvanja u glavi...riječima koje mi naviru u mislima...Riječi su tako snažne..tako moćne...najmoćnije oružje kojim ja baratam...polako ubijaju ali i brzo oživljavaju...
S njima nikada nisam sam...Želim nešto napravit u budućnosti, nešto...da ni vi uz njih ne budete sami...nikad više...

(Evo mala pisma,priča...ma nešto...bezze napisano...)

Vidio sam je, daleko od mog grada
Bila je stvarno sretna ali ne i sama
S dubokim pogledom, pogledom koji prodire
Pogled koji mene sada cijelog razdire

Željela je nešto, ne zna ni sama
Dok misli, mene grabi duboka tama
Kaže, idem u novi i veliki grad
Ti mi budi dobar i zauvijek ostani mlad

To je nova osoba koju sam upoznao
Viđao sam ja nju i prije ali nisam znao
Nisam znao što taj duboki pogled kaže
Da li govori istinu ili kao ostali, samo grubo laže

Sada je već daleko, ići će ona još i dalje
Kad se tamo popne na vrh sve joj se čini nekako manje
Željela je sve što ovaj mali život daje
Hvala joj jer mi je dala bar malo snage

Došla je u život moj tako brzo, kao u trku
Već je otišla i ostavila u glavi mojoj, naravno, ogromnu zbrku
Idi sad u taj novi grad, tamo stvarno svega ima
Nadam se da ćeš me se ipak sjetiti u svojim dubokim snovima

Veliki oproštaj je sada, ljubim te više nego itko
Zato i pišem ovu pjesmu kao što vidiš, vrlo, vrlo čitko
Na nekom drugom mjestu, u neko drugo vrijeme
Možda ipak sretneš…..onog istog starog mene….
- 15:44 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.