No Control

srijeda, 11.07.2007.

Dosadno mi danas....

Evo me nazad,nisam ono ja :-)
Vjerojatno neću baš često pisat ali ipak neću pristat,jebiga kad mi je gušt srat...
Vraćam se u život,kako god znam...nekako ću uspit...
Evo ovo je napisano u 2 minute pa nemojte srat što je loše :-)
I ova stvar je posvećena za dragoga mi Nakića koji,siguran sam,isto jedva čeka zimu koja donosi koncerte i spomenik....

Image Hosted by ImageShack.us
By cagalj at 2007-07-11

Spomenik je ono šta mi fali
Mrtva zima i pijani ljudi
Radio,naravno,do daske radi
Alkoholno stanje se u nama budi

Pije se boca crnog vina
Mate pijan skida gaće
Žuti je,ko uvik,stoka lina
Na Nakićevim gaćama prve mače

Jadni susjedi jedva sve trpe
Pleše se,baca,riga i pije
Radu se bolne i legendarne hrpe
Šeki viče,samo nek se lije

Konobaru pada na oči mrak
Pogađate,tu smo u rocky-a
Ja i Nakić mu nismo par drag
Naručuje se poznata rakija

Bačina višnjevača udara u glavu
Pogled se muti,sve se okreće
Gost je,naravno,uvijek u pravu :-)
Vrime je da se ide putem kuće
- 16:08 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.