No Control

nedjelja, 01.07.2007.

Razmišljanja...

Evo 'hipik' se ponovo javlja :-)
Što da vam pišem ne znam ni ja, znam samo da zadnjih dana imam svakakvih osjećaja i razmišljanja u sebi…A sve to stavljam u zadnje vrijeme na blog, a prije to nisam nikad volio ali što se može, sve se mijenja…Danas razmišljam o prijateljstvu i izdaji istog prijateljstva…Ma o svemu u vezi prijatelja…
Sjećam se da sam jednom napravio najgoru stvar koju možeš napravit prijatelju, neću sad u detalje, ali eto…Uglavnom taj prijatelj mi je to nakon nekog vremena oprostio, ali tih mjesec dana su bili jednostavno užasni..I meni su neki ljudi u životu zabili 'nož u leđa' i svi mi znamo da to nije lijep osjećaj ali opet to radimo, a zašto? Ali imamo potrebu povrijediti nekoga? Zar je to nešto bez čega ne možemo? A kad bi nas netko upita bi li to ikada napravili svi bi bez razmišljanja rekli «nema šanse» ali onda opet to napravimo, zajebemo osobu do koje nam je stalo, svjesno ili nesvjesno…I tad kad se takve stvari dogode, kad nas netko povrijedi često se zatvorimo u sebe i ne damo da itko više vidi ono što osjećamo…Bilo je dana kad sam i ja bio takav…Zato se često pitam zar nam to treba? Zar je potreba da nekog povrijedimo? Ne znam, niti ću ikada znati na to odgovor, mogu se samo nadati da ja neću odsad pa nadalje nikog povrijediti više nikada i naravno da mene neće više nikada netko povrijediti…
Evo jedna stvar koju uvijek slušam kad me netko povrijedi, ne znam zašto ali mi paše…A i to je od benda koji mi je jednostavno pre savršen, pogotovo po riječima pjesama, a i po svemu drugome…Uglavnom ljudi to je sve od mene zasad, nekako mi se zadnjih dana piše…A vi se kupajte, pijte, zajebajite se, lito je počelo….

Six Pack

Jednom kad potrčim kroz ogledala
Ne želim da vidim nikog koga znam
ni jedan vetar neće moći da me pronadje.
Svu svoju ljubav, ponos i nadanja
daću na poklon pticama da makar one
odlete tamo gde ja ne stignem.
Stvarno je bila poslednja kap
kad ste u mene prodrli zubima!
Stajao sam više nego začaran
kad je stigao eho vaših glasova:
"Nije mu ništa, samo se folira!"
Skriven od noćnih patrola, stajao sam tako,
vi ste, umrljani krvlju, kamuflirani blatom
svi se smejali tudjem porazu.
Trulih zuba pobeda -
bitno je da neko aplaudura
ma šta je laž - samo kriva istina!
Nema ničeg što može da zaboli
kao kad pukne blam,
a ti tvrdiš sasvim sam da si nedužan
Metak u čelo? To ne bih bio ja!
- 15:58 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.