Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (8)

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

ma evo ovaj blog ću pisat kad mi padne na pamet... a vi mi ga morate puno puno kommat i posjećivat..... kompromis.... hehenaughty...... a ja ću se stvarno trudit oko njega..........kiss

boomp3.com

Kakav je moj blog?!?!?!
uzas, brisi ga...
pa onako, moze proc
tako-tako
super...
the best
savrsen
preeeedobar
  
pollcode.com free polls



EWO JEDNA PJESMICA POVEĆENA MIINOM KUŠETI........
Kad jednom ostaneš sam,
i kad ti tama prekrije srce,
pomisli na mene,
i sjeti se mojih suza,
jer ja se uvijek sjetim
tvog dobrog guza!

SEXY SPOT....

Pussycat Dolls Lyrics






Evo malo o meni:
Ja san Paula
Iman 15 godina
Iz Splita san, najlipšeg grada na svitu
Ja san tvrdoglava... opaljena.... uvik za zajebaciju.... nepopravljivi optimist.... ovisnica o glazbi, čokoladi(!) i sladoledu.... obožavan sport... skoro sve sportove......malo glupasta....... šlampava....... obožavan plesat..... zabavljat se...... pričat........ obožavan mobitele i sve moje prijatelje........ ostalo ćete doznat kroz blog
Ja ne volin..... pedofile sa chata........ pijandure......... umišljene i dosadne ljude....... i mrzin kad su mutavi i sramežljivi..grrrmad. to ne mogu podnit.......i ne volin kad ljudi podcjenjuju druge.......uglavnom mrzin redikule........ i to je to


THis iS Me
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


ewo malo slikica.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us



EWO WAN SPOT OD JEDNE OD MOJIH NAJDRAŽIH PISAMA..... CASCADA- EVERY TIME WE TOUCH

Cascada Lyrics


my best friends are:
-Mia
-Emili
-Lara
-Jope
-Sara
-Dora
-Bashe
-Jinxy
-Kuma
-Tea
-Žeky
-Zoky
-Marko
ostale ću napisat kad ih se sitin........ ufff koliko ih je

EWO WAN SPOT OD AYO TEHNOLOGY

50 Cent Lyrics


DA WAN MALO OPIŠEN OWE PRIJATELJE
-Mia ili Zele
-kraljica.... obožawan je.... znan je otkad znan za sebe.... moja bitch i anđeo swe po potrebi.... živi kraj mene......... idemo u istu školu................samo nismo isti razred............ al super ženska.... moa smišnica... uwik za zajebanciju......... uwik skupa plešemo.....najwiše wrimena provodin s njom......... wadi mi riči iz usta.....super stwarno... moa pijandura.... solo je........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



Emily-ma ona je moa kraljica noći... hehe....... slatkica............ ide sa mnom u razred............obožawan je......... zna se zajebawat......... uwik za akciju.......... najbolja prija iz razreda ................ lipo pleše........ hehe.......... trenutno neman njenu sliku al nagoworit ću je. ona je isto solo.... al mi radimo na tome da to izmijenimo... na ovoj slici je s desne strane....
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
>

-Lara-owo joj je jebozovna slika hehe.......... isto je sa mnom u razredu....išla sa mnom u osnovnu.. moja đavolca.......hehe........ ma slatkica.......... cobra 11..................... hahaha........ super smo........... uwik je za zajebanciju.......... ima momka bitch.......... tako joj je cili dobar... that bitch........
Image Hosted by ImageShack.us


-Bashe
-ona je isto sa mnom u razredu.... cicija jedna.........haha.......... ma zezan se........ carica............. ima neke ispade......... apokalipsa..........haha ...... ona je odlučila da ne želi imat momka jer se ne želi živcirat....... hehe...... pametno bashe........
Image Hosted by ImageShack.us


-Jope
- kraljica iz razreda........sawršen glazbeni ukus......... nigdi bez swog mobitela.... sa trstenika je..... obožawa plesat..... mrzi swoju kosu...... ima čudan ukus šta se muških tiče..... woli pametnenaughty.... koja cicija.........hahaha...............ma kraljica............. zovite je Đuze... ne pitajte zašto...... i ona je single..........
Image Hosted by ImageShack.us


-Sara........ ili naš Bob Dylan
-ma ona je kraljica........ obožawan je........ ona obožawa bob dylana ......... sa mnom je u razredu........ prosipa se profesorima i zato je obožawan........ uwik za zajebanciju....... trenira slobodno penjanje.........
Image Hosted by ImageShack.us


-Aralica .......... Kuma moa
- ma ona je moja kraljica......... sidi sa mnom .............. iz solina je........... slatkica moa, ima preeeeelipe oči............ uvik za zajebanciju i sprdavanje............... ne voli se zajebavat na svoj račun............... ma super je ona..........
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


-Andrea moa......ili Dea
- kraljica iz mog razreda.......... voli likove vatat za dupe.......... carica ......... super ženska......... ima lipe okice........ iz stobreča je......... uvik za zajebanciju.... šlampavica moa........... pussa
Image Hosted by ImageShack.us


- Zoky
- Zoky mi je ka stariji brat.. ima 17 godina...upoznali smo se priko chata...........stvarno super......moš s njim o svemu pričat.........obožawan ga.............preeedrag mi je................ zna se zajebawat i pričat ozbiljno...... ma kralj nema šta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Karla... ženska s treninga, kraljica ipo... uwik za zajebanciju i muške... kakastrofa.. cipa se uwik... ima kraljice od prija(puljiska rules)... heh... uwik se proliwamo... super ženska...14 godina... obožawan je... bila sa mnom u danskoj... slatkica moa... peršinowa mala hahaha.... super glazbeni ukus...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


-Andrea ili Drejka... kraljica moa... u mojoj školi... obožawa muške...dowoljno joj je vidit blog.... super ženska... uwik za zajebanciju... uwik uwati nekog lika... plawusha moa...
Image Hosted by ImageShack.us


-Te!c@.... prija iz razreda, slatkica moa... sitna i dinamitna hehe... uwik tu za pomoć ako je neko sjeban skroz.... super stwarno... uwik za zajebanciju... niko ti neće dat bolji savjet u vezi muških..
Image Hosted by ImageShack.us


-Aralica moa ili Kuma... jube moa... sidi sa mnom u klupi... ne zna se sprdavat na soj račun... ali super stvarno... crni humor... ženska ima prelipe okice... slatkica moa
Image Hosted by ImageShack.us








MA OWO MI JE JEDNA SUPER PISMA............ RIČI SU PRESAVRŠENE.........

Keep Bleeding Lyrics


Najljepši dan!?
Danas
Najlakša stvar!?
Pogriješiti
Najveća prepreka!?
Strah
Najveća pogreška!?
Napuštanje
Izvor svih šala!?
Egoizam
Najgora propast!?
Malodušnost
Najveći izvor sreće!?
Biti koristan drugima
Najveća misterija!?
Smrt
Najopasnija osoba!?
Lažljivac
Najgori osjećaj!?
Ogorčenje
Najljepši poklon!?
Oprost
Uspješna obrana!?
Osmijeh
Najbolji lijek!?
Optimizam
Najljepša od svih stvari na svijetu!?
..•°•..+..•°•..LjUBAV..•°•..+..•°•



Ewo tila bi wan stawit par mojih slika i slikica mojih prijateljica da znate o kome čitate..... sigurno će van se svidit hehehe..... ma zezan se ja.......... pogledajte ove slike........... određene osobe nemojte se naljutit............

Image Hosted by ImageShack.us

Ja Teica Jope Larchi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i Emily
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ewo još par slikica
hehehe

Image Hosted by ImageShack.us

za miicu.....
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us









EWO JOSH MALO BZVZ

Image Hosted by ImageShack.us

Opet sam plakala noćas...
Opet...
A zašto?
ON!
On je kriv...
A nije vrijedan...
Nije...
I koliko god se trudila,
Ne mislit na Njega,
Odustat...
Ne mogu...
Nešto me vuče...
Ne znam što...
Jer znam kakav je!
Gad hladnokrvni...
Ma...Jednostavno...
Nema riječi...
I opet...
Probudim se...
Nakon plakanja...
K'o i svaki drugi dan!
Pravim se da nije ništa...
A zapravo je sve...
Pred drugima se smijem,
Iznutra gorim...
I opet kad Ga vidim...
Opet Ga mrzim...
Kad dođem doma...
Plačem...
jer ga volim...
Image Hosted by ImageShack.us



Ewo par blogicha koje ja posjechujen....



sara_the_dylan

larica

bashe

emily

***te!c@***

Joxy

moj stari blog ...šmrc


mia_the_bitch

tote_moa_rukometashica

De!C@ MOA



Znas li kako boli ovo sto mi radis,znas li kako boli kad me cas palis a cas gasis,prvo me volis,a onda si hadan,dodjes samo kad si ljubavi...


Ti koji imas najljepse oci.Nek vjetar ti nosi sve moje rijeci.Nek mjesec te ljubi umjesto mene.Ti sanjaj o toploj zvjezdanoj noci,a ja cu sanjati tvoje oci.

EWO OD OWOG ĆETE SE RASPLAKAT... JA JESAN...cry.... ZELE SORRY ŠTA KOPIRAN AL JE TAKO SAD......

Cura upita svog dečka: "Da li si zaljubljen u mene?" -
On odgovori - Ne!
Ona ga pita: "Misliš li da sam lijepa?"
- On odgovori Ne!
Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvom srcu?"
- On odgovori Ne!
Na kraju ga upita: "Da te napustim, da li bi plakao za mnom?",
a On opet odgovori: Ne!
Okrenula se i veoma tužna odlučila da ode od njega.
On ju na to zagrli i kaže joj:
"Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
"Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim da si
prekrasna!"
"Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
"Ja ne bih plakao da me napustiš, ja bih umro zbog tebe!
šmrc....cry





Ewo owo smo ja i moa najprija Mia.... kraljica... obožawan je... uvik je tu za pomoć............ al kasnije ću o njoj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

EWO NEKE GLUPOSTI




Ja te svake sekunde, minutem sata,
dana, sumraka, noci, zore, jutra, tjedna,
mjeseca, praznika...UH, godine,
desetljeca, stoljeca, ma
bez prestanka volim...
ZEJBAVATI!!!

Image Hosted by ImageShack.us



Na svijetu zivi 6 milijardi ljudi, 4 milijarde radi,
2 milijarde spava,500 milijuna se bavi seksom,
a samo jedna budala cita ovu poruku!!!


Sreca?
Sto je sreca sada znam.
To je svaki susret s tobom,
tvoj dah na licu mom. Sreca?
Tvoj korak, tvoj glas, njezni poljupci kroz noc.
Jednostavno-ti!

Image Hosted by ImageShack.us

°°°°
Cuvaj moju sliku,
srce te moje moli,
jer kopija te gleda,
a orginal te voli.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Teško je gledati sunce
A ne voljeti njegov sjaj
Teško je voljeti nekog
A znati da je kraj


I opet si sam..i opet si jak..i znam da ces rec s njom moze hodat svak..
al djecace moj.,.u tom je problem tvoj..jer mozda mogu svi..al vise NEMOZES TI!!


°°
mrzim kako mi pričaš
i frizuru koju nosiš
mrzim kako se ponašaš
i kako me pogledom kosiš
mrzim tvoje šale
i što me čitaš samo tako
muka mi je koliko te mrzim
zbog toga rime nižem lako
mrzim što si uvijek u pravu
kad lažeš još i više
mrzim kad me nasmijavaš
ili me natjeraš da plačem poput kiše
mrzim kad nisi kraj mene
i što me nisi zvao
ali najviše mrzim
što te ne mrzim, ni mrvicu
nikako,bas ni malo...°°

Image Hosted by ImageShack.us



I sve sam druge tvojim imenom zvala, i sve im uzela, a nista im dala, jer kad se samo tvojih ociju sjetim, na svim se neduznim muskarcima svetim
Je li grijeh sto te zelim svaki tren, i sto mi je pogled zaljubljen. Ako je grijeh to, Bog nek oprosti srcu koje je cijelog zivota cekalo nekoga kao sto si ti.


Da li ikada razmišljaš o nama? o meni?
o onome što smo imali?
o onome što zovem staklena ljubav..
ako je to uopće i bila ljubav...

Image Hosted by ImageShack.us

Iako glumis da ti nije stalo,
za zagrljaj moj sve bi dao...
iza ravnodusnosti ljubav se krije,
nikad priznat neces ali stalo ti je!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Tvoje je tijelo, remek dijelo,
tvoja me faca s nogu baca,
zbog tvojih je oci, bilo
proplakano noci, ja hocu tebe,
a sve ostao, ko jebe....

Image Hosted by ImageShack.us




4 zablude o meni:
-da ja ne mogu pričat ozbiljno- ja se uvik smijen i onda me niko ne shvaća ozbiljno, ali virujete mi da ja mogu ozbiljno pričat iako se tako ne čini... pitajte miu, ona je to doživila... i nemojte mi govorit da ja to ne mogu jer me to užasno ljuti...burninmad
Image Hosted by ImageShack.us

-da san uvik dobre volje- to nikako nije istina, postoji dana kad san užasne volje i ne da mi se pričat ni živit ali ja to nastojin ne pokazivat, mrzin kad su ljudi oko mene mrzovoljni i to uvik nastojin popravit... a još više mrzin kad depra bude jača od mene pa kad me ljudi počnu blido gledat, motat se oko mene, ka šta ti je, ti nikad nisi mrzovoljna i sl... jer ja samo skupljan sve u sebi i kad puknen ja ću to ispuvat u 1 dan...
Image Hosted by ImageShack.us

-da ja ništa ne jeden- ufff to je definitivno naaajveća zabluda o meni, jer virujte mi, ja jeden više nego pola vas... lara mia i još neke moje best prije to znaju... a kad me nazovete anoreksičarkom zavrnit ću van vraton jer to MRZINmadheadbangburninmad.... i ne želin da me iko tako zove
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
njam
- da ja nisan dobrica- ljudi virovali vi ili ne, ja san van jedna veeeeelika dobrica... mia nemoj crknit od smija jer jesan....laze........... ma zezan se ja... nisan ja dobrica ali nisan ni đava...... zlatna sredina.......

Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 09.01.2008.

#ma nean pojma šta me puca#

ljudi, ja san makla ovih dana skroz
nean pojma šta mi je.... heh...... pucaju me neki filmovi, ugl niko mi nije ono skroooz napet, nean pojma šta mi je, ka da me ovi praznici bacaju u depru, ma to je zato šta vas nisan dugo vidila, i svi mi nedostajete....cry... npr laru nisan vidila od nove kmeee, i miss u...
isto tako i emily...cry... emily ipak nisan izvan pakta još... iugl ljudovi ne da mi se više pisat jer se moran spremat i bižat od denija... pogledom me skini haha...kiss swima.... pozz



| CoMmEnTaRiChI (70) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.